• Annica_B

Cheerful gift (bilder)

Åååh, Cheerful!!! Vad FINA ni var!! Gud vad roligt att få se era bilder, jag har tittat på allihop. Du är så söt och ser så himla lycklig ut!!! Får bara stämma in i klacken här som gillade din klänning. Som sagt, det var verkligen DU! Jag hoppas också kunna få till alltihopa sådär klockrent...
    Din Peter var också så himla fin. Supersnyggt med frockcoat, det är liiite synd att min m2b är lite kort i rocken... Hade varit så snyggt annars! Men han kommer att bli snyggast i världen ändå!

GRATTIS OCH JÄTTEKRAMAR TILL ER BÅDA!!!

Madelyn: Du ska bli fru en vecka efter jag ser jag! Då lär vi väl följas åt här inne, gissar jag...? Åtminstone se mycket av varann.

• Annica_B

i Blekinge, vi bor där. Ni då?

• Annica_B

Cheerful, sorry, vi lånar din tråd lite. Men då kanske fler tittar på dina fina bilder också? Om tråden ligger högt, menar jag..? *fjäskar lite*

madelyn:

Vi (läs JAG) har bokat de "viktigaste" bitarna som kyrka, festlokal, fotograf och frisör. Dessutom några lite mindre saker som bara kändes bra, och då är det ju lika bra att boka! Tex Coverband till festen, stråkkvartett till festen och sång och musik till kyrkan. Sen har vi skrivit en prel gästlista, talat med mamma o pappa om att vara värdpar, valt tärna o marskalk, valt klänningsmodell (mamma ska sy!) och brudbukettens utseende. Vi har bestämt att vi ska ha buffé, men inte vem som ska göra den och vad vi ska ha.
    Sen köper jag alla bröllopstidningar jag kommer över och sparar alla bilder på trycksaker, blommor, hår, klänningar etc. jag tycker om på nätet. Bra att bunkra upp!

Jaa...typ så. Vad har ni/du gjort då?

• Annica_B

madelyn

Vi har i stort sett gjort exakt samma saker. *flina*

• Annica_B

Cheerful

Självklart, o nådiga Cheerful! Inte skulle vi väl tänka tanken att ens försöka överglänsa Din stora saliga strålglans... *fjäskar järnet för TS*

• Annica_B

madelyn

Hmm...det måste innebära 331 dagar för mig. 19/8 bär det av.

• Annica_B

Drea ja! Hon kan få ett stort saftigt äpple om hon vill. Vi har börjat få fruktkorgar på jobbet. Det tycker vi om! Ibland är dom ruskigt snälla, dom där cheferna...

• Annica_B

*vinkar till Cheerful* Nu planerar jag o madelyn på annan ort så behöver du inte vara orolig för att vi ska ta rampljuset för dig här.

Hoppas du fattar att jag inte menar nåt elakt... Man vågar ju oftast bara vara sån med dem man tycker om, vet du. *puss*

• Annica_B

*puffar också lite*

Todelooo!

• Annica_B

Cheerful

Japp! Måste ju se till att du visas upp för världen.

• Annica_B

Aaaahahahaha!!! Ser de ut så, ungarna?

Jag hade varit om jag var en av dem. Eller, kanske Jag älskar ju att sminka mig och fixa o dona...Lite fåfäng.

• Annica_B

Haha! Och vem är jag då? Jag vill ju vara rosa!

• Annica_B

Cheerful
    Du är visst en poppis brud.

• Annica_B

Aaaahahahaha!!! Cheerful, hur sjutton fick du hit Drea så snabbt!??!

Hallå Drea! Kul att se dig, det var ett tag sen. Har du övergivit oss i vår tråd?

Hehe... Jag är inte Jag vill vara nån cool.

• Annica_B

drea

Åååh vad kul att se dig! Vi ropar på dig i "vår" tråd.
    Riktigt höstrusk idag ja. Men det är rätt mysigt!

• Annica_B

Cheerful

Har du pratat med henne på annat håll då? Annars tror jag du är Joe Labero.

• Annica_B

*letar o letar*
    Inte här...

• Annica_B

*kollar en runda till på dina fiiiiin-fiiiina bilder!*

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)