Cheerful gift (bilder)
Cheerful,
Tack!
Ja, jag har förstått att svenska kyrkan inte gillar applåder- det är synd tycker jag. I en glädjens stund vore det härligt att få applådera när brudparet vigts
Jaja, jag ska fråga
Cheerful,
Tack!
Ja, jag har förstått att svenska kyrkan inte gillar applåder- det är synd tycker jag. I en glädjens stund vore det härligt att få applådera när brudparet vigts
Jaja, jag ska fråga
Cheerful,
Ja jag ska kolla med kyrkan. Hittills det jag läst om Allhelgonakyrkan och tex deras Allhelgonamässa så har jag hört att folk har applåderat- men det kanske inte egentligen var meningen?
cheerful,
26 aug 2006- 340 dagar kvar idag!
Cheerful,
Javisst- den började dagen efter förlovningen nästan
Nej allvarligt- jag har en liten fin nedräknare som visar nu hur många dagar det är kvar.
Cheerful,
åh vad härligt med skidsemester!!! Själv har jag börjat nedräkningen till Thailandsresan som går av stapeln om några veckor!!! *längtar*
Carlssons pling,
Åh vad fin du var!!!
Cheerful,
Ja det ska bli underbart att få komma tillbaka till Thailand!
Vi ska vara borta lite mer än 2 veckor.
Jag har bara varit i Thailand en gång tidigare- då med min m2b. Vi reste runt utan nåt direkt mål- det blev 3 veckor i Koh Phangan, Koh Tao, Koh Samui och Phuket. Helt underbart!
Har du varit mkt i Thailand tidigare?
Cheerful,
Hur länge var ni i Thailand?
Visst e det härligt att resa runt sådär!
Koh Saumi är en blandning av familjeställe och turistställe- i positiv mening alltså. En ganska stor ö- vi var bara där i 2 dagar. Nåt som jag inte rekommenderar, som vi iof skrattar åt ordenligt idag, är en safaritur med elefantridning, bad i vattenfall och nån konstig slags åktur med bufflar... jag orkar inte berätta allt som hände men en av grejerna var att guiden som var med oss satt å rökte på i bilen
Inte helt ok..
Jag tror att det finns mkt att se på Koh Samui- vi hade alldeles för lite tid.
Hmm, tråden dog lite.. var e ni?
Annica_B,
Var gifter ni er?