• madelyn

Cheerful gift (bilder)

Cheerful,

Tack!
    Ja, jag har förstått att svenska kyrkan inte gillar applåder- det är synd tycker jag. I en glädjens stund vore det härligt att få applådera när brudparet vigts
    Jaja, jag ska fråga

• madelyn

Cheerful,

Ja jag ska kolla med kyrkan. Hittills det jag läst om Allhelgonakyrkan och tex deras Allhelgonamässa så har jag hört att folk har applåderat- men det kanske inte egentligen var meningen?

• madelyn

cheerful,

26 aug 2006- 340 dagar kvar idag!

• madelyn

Cheerful,

Javisst- den började dagen efter förlovningen nästan
    Nej allvarligt- jag har en liten fin nedräknare som visar nu hur många dagar det är kvar.

• madelyn

Cheerful,

åh vad härligt med skidsemester!!! Själv har jag börjat nedräkningen till Thailandsresan som går av stapeln om några veckor!!! *längtar*

• madelyn

Carlssons pling,

Åh vad fin du var!!!

• madelyn

Cheerful,

Ja det ska bli underbart att få komma tillbaka till Thailand!
    Vi ska vara borta lite mer än 2 veckor.
    Jag har bara varit i Thailand en gång tidigare- då med min m2b. Vi reste runt utan nåt direkt mål- det blev 3 veckor i Koh Phangan, Koh Tao, Koh Samui och Phuket. Helt underbart!
    Har du varit mkt i Thailand tidigare?

• madelyn

Cheerful,

Hur länge var ni i Thailand?
    Visst e det härligt att resa runt sådär!

Koh Saumi är en blandning av familjeställe och turistställe- i positiv mening alltså. En ganska stor ö- vi var bara där i 2 dagar. Nåt som jag inte rekommenderar, som vi iof skrattar åt ordenligt idag, är en safaritur med elefantridning, bad i vattenfall och nån konstig slags åktur med bufflar... jag orkar inte berätta allt som hände men en av grejerna var att guiden som var med oss satt å rökte på i bilen
    Inte helt ok..
    Jag tror att det finns mkt att se på Koh Samui- vi hade alldeles för lite tid.

• madelyn

Hmm, tråden dog lite.. var e ni?

• madelyn

Annica_B,

Var gifter ni er?

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)