Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Cheerful gift (bilder)

Sunshine Girl

Tack !! kul att vi kan glädja dig med ett leende.....:D

Vilken kyss?? den i kyrkan eller den vid trädet?? ähh....spela eg. ingen roll för vi är superlyckliga.....men vill gärna veta.....är nyfiken.....:D

Kortet vid trädet där vi tittar fram in i kameran blir tackkort till de som uppvaktat med telegram. Blir det bra tror du? gillar när det är lite annorlunda.....

Nu är jag i farten igen med att vara noga......men det är viktigt med ett fint tackkort.......

Till de som var på bröllopet så skickar vi tackkort som vår fotograf tog.

• Hej baberiba

Sunshine Girl

Kul att du gillade vårt val av tackkort ! för vi har nämligen beställt av detta ett antal kort.

Jag gillar det kortet där vi kysser varandra vid trädet.

• Hej baberiba

madelyn

Tack igen !!

Som jag skrev till Sunshine Girl så gillar jag kyssen vid trädet. Men det är självklart kul att ha kort på kyssen i kyrkan.

• Hej baberiba

madelyn

Finns inga dumma frågor.....

Vår präst vi hade tog för givet att man skulle kyssas i kyrkan. Han sa att han inte säger: "nu får du kyssa bruden" utan han talade om för oss när vi skulle kyssas när vi träffade honom några veckor innan bröllopet. Men sen på vår Stora dag så hade vi glömt det där så vår präst började nästan att pluta med munnen för att vi skulle fatta men tillslut så fick han säga: "nu får du kyssa bruden".....då gick det upp ett ljus för oss....:D lite kul episod faktiskt.

Du märker när ni träffar er präst hur han ställer sig till det hela. Däremot applåder tror jag inte de går med på. Man får ju inte applådera i kyrkan. Men det kan ni fråga om ni nu vill ha det så.

• Hej baberiba

madelyn

Ja fråga dem för de kanske gör ett undantag om man ber om det.

Tala gärna om hur det går?

• Hej baberiba

madelyn

När gifter ni er?

• Hej baberiba

Carlssons pling

Tack !

Ja min klänning är annorlunda och det gillar jag. Den skiljdes sig verkligen från de andra klänningarna jag provade. Fick höra hela tiden när jag skulle välja klänning att denna var rätt för mig. Att det var JAG. Sen på bröllopet så fick jag så mkt komplimanger att jag var fin och att klänningen var häftig och att den verkligen passade mig.

har du bilder från ditt bröllop?

• Hej baberiba

madelyn

Och du har börjat nedräkningen ser jag...:D

Har du hittat din drömklänning? ngn bild på den?

• Hej baberiba

madelyn

Ja som tjej är man snabb att börja sin nedräkning när man har ngt kul att se fram emot....:D jag börjar snart nedräkningen tills vi ska åka skidor i Trysil....i v10..:D:D:D

• Hej baberiba

madelyn

Åhhh vad skönt med en Thailandsresa, vi gillar Thailand starkt...vi reste dit som backpacker för ett par år sedan och vi vill dit igen. Få se om det kan tänkas bli 2007....oj vad länge....:(....måste ju fixa till semesterdagar.....

Hur länge ska ni vara borta? reser ni som backpacker? varit där innan?

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)