Så kul att det finns så många norrköpingsbrudar! Det är ju så himla bra att kunna dela med sig av sina erfarenheter och tips... Jag håller på att kolla upp en massa olika saker samtidigt, inte särskilt smart säkert men som sagt - kul! Funderar på inbjudan, kläder, band till festen, mat osv osv. Är mammaledig så jag har en del tid att sitta framför datorn och surfa och jag lyckas visst alltid snöa in på bröllopsrelaterade sidor, undrar hur det kommer sig...? Man borde nog vara mer konsekvent och ta en sak i taget men jag kan inte låta bli att tänka på allt!
Har ni andra gjort en planering och budget osv? Vi har det lite svårt att göra en budget då vi själva har en väldigt skral kassa och förlitar oss på våra föräldrar som iofs gärna ställer upp och betalar men de verkar vilja ta en sak i taget. Det känns ju lite sniket att vilja veta exakt hur mycket pengar de vill "ge" oss redan nu men då skulle vi ju kunna göra en budget! Hur skulle ni göra? Vara fräck och fråga om de kan uppskatta hur mycket de kommer att vilja ge var eller vänta och ta en sak i taget?
Bälskling: Kul med en till "vikbolandsbrud". Jag tycker att Lars Linnarsson är en himla trevlig präst. Lite smårolig och lättsam. Inte så jobbigt religiös om du förstår vad jag menar. I vilken kyrka ska ni vigas? Och vilken präst skulle ni eg. haft?