Bilder från vårt bröllop 17 sept.
Här kommer lite bilder från den mest fantastiska dagen i vårt liv. Vi har inte hunnit lägga ut alla men ett litet smakprov blev det!
www.bigler.se/DkIndex.htm
Här kommer lite bilder från den mest fantastiska dagen i vårt liv. Vi har inte hunnit lägga ut alla men ett litet smakprov blev det!
www.bigler.se/DkIndex.htm
Tack! Det var underbart väder. Vi hade sån tur, om söndagen stormade och regande det.
Ingen som vill se? Puffar lite.
Det borde inte vara några problem, bilderna ska vara under billeder. Kanske tittade du in mitt i en uppdatering?
Ofelily
Tack. Alla mina förväntningar överträffades. Klänningen är en Pronovias modell Semilla.
Tack för alla fina ord!
Ofelily, vi hade festen på Flädie mat- och vingård utanför Lund. De är så proffsiga och vänliga, maten var helt otrolig. Ja, som du märker svävar jag fortfarande runt på rosa moln!
Jenca, tack. Märkligt att det inte fungerar "normalt" hos dig. Undrar om det är så hos flera?
fjortonårsenare
Tack! Vi har precis kommit hem från en lång bröllopsresa I USA, därför mitt sena svar. Halsbandet är danskt och finns i en butik i Köpenhamn som heter Pureheart. Tycker så mycket om det, men tycker ändå inte att det helt kommer till sin rätt på bilderna.
bröllopstjejen
Tack! Det värmer! Man ser så himla många bilder på sig själv i samband med bröllopet så till sist blir man så kritisk... Det var underbart att gifta sig utanför Lund, stället var toppen. Vi bor i Köpenhamn så Lund var en kompromiss med tanke på min familj och mina vänner.
madelyn
En vän till familjen syr balklänningar som hobby så hon fick uppdraget. De blev så vackra! Hon sydde även klänningen som näbben har.
gelus aug-06
Tack! Ja jag älskar min klänning! Den kommer från Pronovias 2005 (kanske 2004) collection och heter Semilla. Den kostade ca 12000. Vet att de har en del som liknar denna. Titta på deras hemsida www.pronovias.com
Jag upplever deras klänningar som snäppet bättre än alla andra, vackrare och härligare kvalitet