Inlägg från: skratt-maja |Visa alla inlägg
  • skratt-maja

    BT-träff Stockholmsfruar del 1

    Jag har hittat hit!!!
    men har inte ngt roligt att berätta just nu!

  • skratt-maja

    Hoppas att ni får trevligt ikväll, det är jag i och för sig ganska övertygad om. Verkligen ledsen att jag inte kan komma.

    Trevlig helg!

  • skratt-maja

    hej, såg just att jag missat även en lunch... men jag hoppas att det blir fler för ja gär ju så nyfiken....

    när det gäller tackkort så gjorde vi vårt egna konvolut, samma papper som inbjudan, samma tryck fast istället för datum så hade vi bara våra namn. kort från fotograf satte vi fast och sedan skrev jag förhand i alal kort, först det trad tack för uppvaktning och sedan en personlig hälsning som i de allra flesta fall syftade till presenten el till det som gästen bidrog med under festen. likadana kuvert och likadana frimärken som inbjudninarna gick ut i så vi knöt liksom ihop det hela. Kändes mkt bra!

    Hoppas att ni förstår min virriga beskrivning!!!

  • skratt-maja

    Håller tummarna för att ni andra kan den 18!! vilket är en tisdag.....

    på resande fot i nästa vecka och på måndag eftermiddagar/kväll är deet kurs som gäller...

    Vore verklgien roligt att träffa dig Antonia, det var ett tag sedan och jag antar att även du har en massa att berätta!

    trevlig helg på er alla!!

  • skratt-maja

    Vad säger ni om fika den 18? Fler som har lust att hänga på eller ska vi skjuta det till ngn annan dag då fler kan?

    Trevlig helg på er!!

  • skratt-maja

    En fika vid fem - halv sex snåret i morgon tisdag på ngt trevligt ställe??? jag är dålig på ställen men popcorn eller emilia kanske har några favoriter som de vill dela med sig av?

  • skratt-maja

    roligt att du emlu hittat oss!

    ska vi ta fiket i konserthuset där vi varit förut eller är det för stökigt?

  • skratt-maja

    Hamngatan och coffe house by Geroge fungerar för mig och jag dyker också upp kl 17!

    Ses senare idag då!!!

  • skratt-maja

    En fika i novembermörkret är väl aldrig fel!!!

    Vi har börjat titta oss om efter en större bostad, bor nu i en tvåa.... Men vi är så kräsna så det här kommer nog ta ett tag tror jag... Usch, känns så stort om man skulle köpa ngt husartat... Tycker inte att jag är så vuxen....

  • skratt-maja

    Ang onsdag så är jag lite osäker, jag ska på spa pedikyr på eftermiddagen och jag vet inte riktigt hur lång tid det tar. Fick det i julklapp men det fanns inte några tider som passade under våren så nu ska jag ta det en vanlig höst eftermiiddag istället! Ska bli spännande!

    Trevlig helg på er!!

  • skratt-maja

    Tisdag fungerar för mig men det var väl inte så bra för emilia!!!

    Tisdag vid sex-snåret skulle fungera för mig men annars får vi kanske hitta ngn tid i nästa vecka!!!

    Nu dags för föreläsning på ämnet genus eller mer hur mans ka udnervisa kvinnliga ingenjörsstudenter. Läser en liten kurs i pedagogik. spännande och mkt tankar men ack så tdskrävande. Märks att det var ett tag sedan man satt och lyssnade i timmar isträck

  • skratt-maja

    Har ganska så fullt upp så jag hinner inte med fika imorogn onsdag. Men hoppas att ni adnra får trevligt

    uppdaterar listan

    Sep brud
    Popcorn
    Emilia?
    Emlu

  • skratt-maja

    Hej på er!

    Här är det nu lite bättre efter omtumlande veckor, av illamående och trötthet.... Antar att ni tjeer kan lista ut anledningen...

    Vore roligt med en lussefika eller så om ni har tid och lust.

    Kram på er!

  • skratt-maja

    Tack skrutthumlan!!!
    Lite svårt att fatta det hela, men det börjar kännas bättre, har varit lite orolig och haft massor med tankar så här i början, men nu börjar det blir lite bättre och närmar sig slutet på den mest kristiska perioden. Därav har jag inte velat säga ngt tidigare, men det gäller för alla och inte bra för er.

    Hoppas att ni mår bra och att ni har tid för julstök och inte bara en massa jobb!

  • skratt-maja

    Tack sep brud eller snarare sep fru kanske?
    Finns på familjeliv udner skrattmaja (fick inte använda bindestreck) har kommit in i v 13 och har den sista veckan mått riktigt bra....

Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1