• Skrutthumlan

BT-träff Stockholmsfruar del 1

Halloj!

Här är en tråd för oss nybliva fruar i Stockholmsområdet.

Vi är ju ett gäng som följts åt under 04/05 och ska väl förhoppningsvis göra det i fortsättningen också.

Kram
    Skrutt

• Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1
  • Veronika

Jag vet ju inte hur länge min första intervju håller på, men jag kan inte tänka mig att det tar mer än 1 timme! Sen tar det en liten stund att komma in till stan, så vid 11.30 borde jag kunna vara i stan. Den andra intervjun, samma sak där säkert inte mer än en timme, borde vara klar vid 4, så efter det kan jag också.

Popcorn, vad passar dig bäst? Beror ju kankse lite på när Emilia kan också...

• annaglitter

Jag har en fråga till lillsmurf: Var puder bra?
    smink och hår?

och sen en liten fråga till alla ogifta som vill med på träffen, jag undrar: vill ni verkligen följa med på en träff där ni är så totalt oönskade? Det framställs inte ens diskret att man hellre vill att ni håller er borta... välkommen till oss i ogifta :)

• lillsmurf

Hej tjejer! Hoppas ni hade det trevligt igår, vilket jag är övertygad om.

Popcorn, Veronika, Emilia - Jag fikar gärna på måndag el tisdag, jobbar centralt i stan, kan dock bara precis som popcorn, någongång mellan 11-13 alt efter 16.00.

• lillsmurf

Annaglitter - Puder var jättebra, de gjorde mig, mina fyra tärnor samt min mamma. Vi hade jättemysigt!

• shalimar

annaglitter - nu tycker jag att du är lite orättvis - jag har sagt FLERA gånger i tidigare inlägg att ALLA som vill är jättevälkomna! :) Jag menar, allt i livet handlar inte om bröllop, det är roligt att träffa nya människor även om de inte är gifta (duh!) ;)

• Veronika

Lillsmurf & Popcorn, kan ni ta lunch samtidigt? Då kanske vi kan äta lunch tillsammans någonstans, istället för en fika! Då kan ni utnyttja hela er lunchrast ju. Jag är inne i stan till ca halv 12 på tisdag (gissar jag), så 12 kanske är bra om det passar er. Passar det dig också Emilia? Jag hittar som sagt inte i stan, så kom gärna med förslag på var vi kan träffas. Passar någonstans runt centralen så blir jag jättelycklig...

• Emilia

Popcorn, Veronika och lillsmurf ska vi luncha på tisdag kl. 11:30?? Vore trevligt om ni som jobbar inte känner att det blir stressigt... för då kan vi ses efter Popcorn slutat jobbet. Jag har inga tider alls att passa på tisdagen.

/Emilia

• lilla-Angelina

erar Annaglitter "och sen en liten fråga till alla ogifta som vill med på träffen, jag undrar: vill ni verkligen följa med på en träff där ni är så totalt oönskade? Det framställs inte ens diskret att man hellre vill att ni håller er borta..."

Tycker ditt inlägg är provocerande och med vilja skapar osämja!

• annaglitter

hoppsan hejsan
    då ber jag om ursäkt, det var inte min mening att skapa osämja eller vara orättvis. Hoppas ni hade trevligt igår och lyckades komma överens allihop, ogift som gift. :)

Min känsla när jag följt tråden är dock att (inte alla Shalimar :)) de gifta som är ett gäng som följt varandra inte är intresserade av nya tjejer i gänget. (Jag var själv med på en träff i våras med de nu gifta tjejerna, som jag läst tråden) men uppfattade mig inte som välkommen nu. Bland annat pga av det vissa skriver, jag behöver inte citera.
    Men som sagt det här är min åsikt och nu förflyttar jag mig till tråden för oss som planerar nu.

Hoppas dock att man kan komma in och få tips från er tjejer :)?

• annaglitter

dessutom skrev jag "välkomna till tråden för ogifta :)" det glömde du citera lill-angelina ;)

Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1