Oups, lite snabb... 2
Är den andra tråden avstängd?? eller? för jag har den kvar i favvisar.....:D
Är den andra tråden avstängd?? eller? för jag har den kvar i favvisar.....:D
Såg nu att den var avstängd.....kul att du tog tag i att öppna en ny tråd Annica...:D
Öhhhh får man vara på toan eller ska jag bja ner mig....:D:D:D:D
Jag är Cheerful på BT och Privat Cecilia. Snacka om Schitzo...:D:D:D
Jag är 37 år urgghhh...gamlingen i gänget...:D jag är gift sen den 13/8. Bor ihop med husbandet och hunden i ett hus på totalyta på 250kvm.
Gubbe: 8)
Gillar kläder och shopping och att baka...:D:D:D
Staden jag bor i Ljungby och vi har fina pizzor och en kiosk....eller två...:D:D:D
Jag dansar Jazzdans en ggr/vecka och så gilalr jag aerobics.
Jag är en glad shit med sällan sura miner...D:D:D:D:D:D:D alltid ett leende på läpparna....:D:D:D
Jag jobbar som säljare.....skitkul då jag har mkt kontakt med mina kunder.
Jag är 159,5cm och väger 58kg är mellanblond med slingor och självfall i håret....Stora blå ögon.
Jag gillar att spela på min keyboard, löaa korsord, läsa, sova och kolla på TV.
Jag kanske är :[ för jag var s*huset innan....:D:D:D
Lunch time nu ska jag shoppa....:D:D:D:D
Glömt mig eller...:( snyft....ingen som skrivit ngt på mina inlägg...:( sidan2...
Jaha då får jag väl fika med Madde då Vicka är ju i Kina....:D
Om någon läser mina inlägg så har jag 75B på tuttarna och jag är supernöjd med dem runda fasta och fina.....:D:D:D
Är superglad idag om ngn nu läser Vickan kanske gör det borta i Kina...:D...
Jo jag är superglad för jag fick ett smt i FM att vi får besök imorogn från en tjej som ska skriva utlåtande om oss ang. att få adoptera- fajen vad kuuuul......:D snart har vi vår efterlängtade bebis...:D:D
Ja gskrev om tuttarna nyss....:D och min presentation är på sid2 ja kanske sid3 nu....:D jag skrev en massa innan lunch....:D
Tack Tack Tack !!
Jag e´så glad....:D:D:D:D trallalaaa partyhattar på idag ska det firas att adoptionsprocessen har börjat...:D:D:D
Bäst att festa lite lagom...:D sp man representativ imorgon...:D
Ska hem och städa sen....snacka om att jag kommer att få städmani....fast tjejen i tel. sa att jag inte skulle städa och piffa till det för mkt för hon vill liksom se vårt dagliga hem......så det innebär väl dör vår del att det ska finnas dammråttor i hörnen....:D:D:D:D hhahaha
Kanske kan få lite musbajs av kitty...:D
Annica
Jaha så du var tvungen att dra upp det värsta.....min ålder!!!.....:D:D:D tack!:D
Drea
Javisst är de snygga? :D:D:D:D