• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

Drea, ok då är jag med..... Men det kan man ju förstå om det är så.....fattar texten nu....

Gud, vad ni piffar, puffar och klunkar! :-P

• hellokitty

nu ska jag gå och puffa!

• Hej baberiba

Vad gör man då kitty om man puffar?...puffar du kuddar eller...:D

• drea

Cheers...

50 g smör (kylskåpskallt i bitar)
    50 g jäst
    5 dl vatten el mjölk
    1 msk honung
    2 morötter
    1 dl vetekli
    1,5 tsk salt
    ca 12 dl mjöl

blanda, jäst 30 min, baka ut i 20 bullar, jäs i 20 min, in i ugnen 225 grader 10 min!

Klart!

• Hej baberiba

drea

Nice med bubbelpoola längtar tills vi ska till Kittys musjagarbajsfest och få bada i hennes pool på landet.....yippi vad kul att bada alltså inte plocka bajs...urk men vad gör man inte för att få bada i Kittys pool.......:D

• drea

morötterna skall rivas, inte vara hela, men det kanske du förstod....

• Hej baberiba

drea

Åhh vilket smidigt recept....det måste jag testa......nyttigt är det också....bra för mig så har dåligt blodvärde....:D Tack !

• Hej baberiba

drea

hahahha jag förstod det.....:D men bra att du förklarar lärar´n.....:p

• ica i rutan

*ASG* Cheers, inte "musjagarbajsfest" utan "musbajsjagarfest" måste det ju bli! Vi ska ju inte jaga möss OCH :[ utan jaga möss som :[ Hahahahaha!!!!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2