• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Hmmf... Nänä, då går jag väl hem då. :D

Adjöss mina små tösabitar!:D:D:D Ses imorrn.
    /:[

• Hej baberiba

ica

Du sa ju att du var kvar på BT nu skojjar du med mig......:D hallåå ica.....kom tillbaka jag simmar ser du.....8)

Ja kitty är bra konstig.....hahahahha..:D men kul tjej....I like her...:D

• Hej baberiba

ica

I like y too.....:D och drea också...:D

• hellokitty

Konstig?!?
    Bah!

Hör bara på ica som kan tänka sig ha fötterna insvepta i rabarberblad!

Jag håller på att bli galen. Först har plastsonen stökat i skolan och nu har tv-f*n kollapsat...eller snarare UPC. Om ni hade tänkt skaffa digitaltv, köp INTE UPC!!! Sämsta sämsta.

Så....nu sitter jag här ensam inne på oups och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Karln är på "kurs" som vanligt och jag hittar inga fakturor från UPC (jag tror min karl har dom på jobbet)så jag har inget kundnummer och dessutom har han strulat med telefonen så jag kan inte ringa från den. Jag skulle kunna ringa från mobilen men då måste jag sitta i fönstret hela tiden för vi har några j*vla konstiga väggar så det finns absolut ingen teckning i lägenheten och jag håller på att bli galen som ni ser!!! Puh!

Börjar snart gråta. Och katten håller på att hoppa på skärmen hela tiden också!!! GRRRRRR

• Hej baberiba

hellokitty

Stackars dig....:( löste det sig igår? eller är det fortfarande synd om dig?:D

Hur kan katten hoppa på en skärm, den står ju lodrät liksom....:D måste vara em mkt speciell katt som klarar det...:D:D:D

• ica i rutan

Hahahaha Cheers! :D:D:D Men det förstår du väl att Stockholm ligger ju på andra sidan jorden, och där blir allt lite uppochner liksom... ;) Ingen konst att hoppa på skärmen då ju! :D:D:D

Kitty stackars, stackars dig!!! :( Shit vad drygt... Och j**la karlar till att trixa till saker o ting så vi inte reder ut att använda dem! :D Ta honom i örat.

Vaddå "kurs"? :? Vad är det för "kurs" som måste ha kaninöron?

• Hej baberiba

ica

Jasså är det så det ligger till att de i Stockholm har allt upp och ner vänt..:D det förklarar ju en hel del........:D

Tur att vi lever på rätt sätt !!:D

• ica i rutan

Cheers
    Ja visst... För det är VI som bor rättvänt. Inte tvärt om. :p

:D:D:D:D

• ica i rutan

Undrar om kitty bröt ihop igår så hon inte kunde ta sig till joppet idag..? :? Hon har inte synts till här och hon har inte svarat på mina mail... :o

Hon kanske är arg på mig? :( Jag råkade skicka ett roligt mail och kom på i efterhand att hon HAAAATAR kedjebrev. :[ Så nu kanske hon är vansinnig...? :o

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2