Oups, lite snabb... 2
Jaaaa Tant Lillian!
Tror inte hon kan äta så mycket - more for me!!!! ;) ;) ;)
Jaaaa Tant Lillian!
Tror inte hon kan äta så mycket - more for me!!!! ;) ;) ;)
Dallie darling (så bra det låter :) )
Har du märkt att kissarna inte vill hjälpa till med dammråttorna men skapar gärna dem!!!
Jovars, min svärmor från himmelriket... jag får mest ångest fast hon eg. är underbar mot andra man läst om härinne... *suck
Jag blir aldriiiiig nööööjd va?!
:D :D :D
För fasiken... har jag hamnat på fel ställe? Svärmorsmässigt?
Min är för perfekt liksom, det känns konstigt... hon är underbar mot mig, hon övningskör med mig flera timmar i veckan fast hon arbetar heltid osv osv... Allt ska va så perfekt liksom... jag som är rena katastrofen känner mig i underläge...
*suck
Å jag har haft henne sen jag var 12 år ;) fast som kompisens mamma på den tiden :D
:D :D :D :D :D
Ni får ursäkta mina spontana infall av gnällighet - det måste bero på att jag är närking!
Usch Drea!!! Inte kul alls att få höra!
Å andra sidan visste jag inte att en krona kostade 4500kr ;) ;) ;)
*taffligt försök att göra dig glad....
Dallie Darling --- så du menar att kattpäls och hårstrån kan mutera ihop och bilda gäng mot oss stackars städ-lata stackare?!?!?!
Åh nej... Dallie... Jag kollar bakom skärmen... där satt ett tonårsgäng dammråttor och mickade med sladden. Vandaler!!!
Mest upprörd blir väl jag om de täpper till innutio datorn o pajar den så att jag inte kan surfa... :D Mest arg blir Andreas om de har sönder datorn öht! :D :D :D
Dallie
Så synd att deras enda svaghet är städning... som också råkar vara min svaghet *suck
Näää nu tjejer får n i hålla er inne... Jag ska till körskolan nu och ratta lite!
:D :D :D: