Oups, lite snabb... 2
vad sugen jag blir på hembakat.....frallor,bröd....mums....med ost & tomat på....slurp....:D
vad sugen jag blir på hembakat.....frallor,bröd....mums....med ost & tomat på....slurp....:D
Jaaaa de har ju en varm och go päls....jag gör allt för att bli varm......skutt skutt skutt.......:D:D:D:D
har aldrig smakat på rödvinssalami...det finns inte här i Småland...:D:D:D kanske det gör på Kvantum....:D
skutt skutt skutt.....kaniner sover inte i hundkorgar.......:D
Asså är det så svårt att få tag på det.....jajaja jag får nöja mig med en morot....:D:D:D:D
Lönnebergaskinka är gott x-tra tunna skivor......mums.....slurp.......
Hur länge joppar du?
Hahhaa den storyn sa jag till en kille på vår julmiddag ät nu upp moroten för då slipper du glasögon för jag har aldrig sett en kanin med glasögon....sen tittar jag på min bordskavaljer och ser att han har glasögon...........ojojoj jag ville bara försvinna genom golvet....:D:D:D
Yapp nedräkningen har börjat.....:D
Lönneberga finns överallt det är en rökt skinka som finns i charken på tex kvantum, hemköp eller coop. Jag säger typ så här en ggr/vecka i samma affär: "jag vill ha lönnebergaskinka 2hg x-tra tunna skivor så de nästan går sönder" herreg** fatta vad trötta de måste bli bara de ser mig.....:D:D:D:D att få höra det en ggr/vecka från samma tjej.....+ 1000 andra kanske.....:D
Tack BT för att du finns du gör så att tiden går fort på dagarna....:D:D:D