Oups, lite snabb... 2
drea
öhhh kommer inte ihåg vilken hellokitty är? katastrof !!........hur löser vi detta världsproblem? :D
drea
öhhh kommer inte ihåg vilken hellokitty är? katastrof !!........hur löser vi detta världsproblem? :D
drea
Jag tror hon är :o
Gerda
Jag är den som alltid hänger här på dagarna......fram till 17 sen är jag tebax vid 8-snåret dagen efter....:D
Gerda
Perfekt att du blev ;) för du gillar simpssons....för de är ju gulisar...:D
Vi ska ge min bror och våra föräldrar+ min mormor bröllopskort taget hos fotografen. Så halva släkte är avklarad.......vad husbandet ska få vet jag inte......:D urghhh svårt.......
Du och hellokitty har en sak gemensam det är nämligen KATT !! Hon har skaffat sig en katt för mössen sk**er på hennes tallrikar på deras sommarställe......:D
Jag och hellokitty har dans gemensamt hon dansar balett och jag jazzdans, stepp, kan lite balett......:D
Gerda
bokcig vad menar du? en trög smålänning...:D:D:D
Gerda
Du har tur för drea är Geografilärare !! så vi kan stava hur mkt fel som helst....:D
Ska du ta körkort? stackars dig....:D
Nu är det 3 minuter kvar.....:D tills jag blir utsläppt....:D:D:D hur låter det...:D
2 minuter.....:D
drea
öhhh tack för kakan....supergod....:D
drea
Hoppas kitty är här imorogn så vi kan fråga henne vilken gubbe hon är? hon tittar nog in här ikväll......:D3
Så KITTY: vilken gubbe är du?
Gerda
:D:D:D drea är inte biologilärare ! :D:D:D Geografilärare är hon......:D:D:D
Jag tror det var en Talgoxe......