Oups, lite snabb... 2
ica
Harry är supergullig....han hjälper mig med detektiv arbetet han flyger med mig......Harry Potter...:D:D:D:D:D:D:D:D:D hans bil har blivit stulen...:( jä*la stolpskott.......:(
ica
Harry är supergullig....han hjälper mig med detektiv arbetet han flyger med mig......Harry Potter...:D:D:D:D:D:D:D:D:D hans bil har blivit stulen...:( jä*la stolpskott.......:(
Lucyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Vaaaakna de e´efterfest.......:D:D:D
Lucy
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........(skriker i ditt öra) jag är bra på det....:D:D:D fråga ica......:D
Dallandra
Yepp nu e´det efterfest.....:D
Fråga dem....men gör det så ingen annan hinner före........:D:D:D det gäller att vara först....:D
Dallandra
Ja LUcy har verkligen däckat hon vaknar inte när jag skriker.....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...:D:D:D
Dallandra
Vad bra att de ställer upp....:D:D blir det nästa fredag då eller?
Dallis
Fajen hon vaknar inte ändå.....vad gör vi? tips?...:D
Dallis
Kallt vatten låter qul......:D:D:D:D:D
Det är bara att ta på sig DolceGabbana stassen.....:D:D:D
Nä nu ska jag skicka iväg mitt visitkort till en kund.....:D jag och ica har kunder att ta hand om.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Nä Dallandra så får du inte göra....lämna mig själv på BT....snyft....:( kom tillbaka snälla.........:D