Oups, lite snabb... 2
Cheerful
Du får ta Kitty i nackskinnet och fråga var hon gjort av hunkarna!! Tänk om inte hon heller vet var de är?!?!?! :(
Alla dammråttorna är för tillfället utplånade hos oss men det kommer säkert tillbaka snart!!
Cheerful
Du får ta Kitty i nackskinnet och fråga var hon gjort av hunkarna!! Tänk om inte hon heller vet var de är?!?!?! :(
Alla dammråttorna är för tillfället utplånade hos oss men det kommer säkert tillbaka snart!!
Jag skulle behöva hunkhjälp med att komma igång med träningen, det går rätt trögt med det just nu, men om Aragorn skulle springa framför mig i sina randiga tigerkallingar och vifta på rumpan skulle jag lägga i en högre växel :D :D :D
Gerda
Hehe ;) :D :D :D :D :D
Jag, jag *räcker upp handen* :) :)
Ååhh vad jag längtar, de lovade att ta med massor av chockladkakor!! :D :D
Nu ska jag ut i joggingspåret och spana efter hunkarna :D :D :D :D
Åhh vad sugen på pizza jag blir!!!! Jag älskar pizzor med banan och curry, gärna lite jordnötter också :D :D
Är hunkarna ledig snart?! Jag skulle behöva lite ögongodis :D :D :D
Känner mig såååå uttråkad, inget kul att vara arb.lös... tur att ni finns här på oups :D
Cheers
Det är en riktig såpatråd :D Huaaa
Ja nu har kitty haft dem länge nog!!!!! :D :D :D
Cheerful
Kitty har väl fullt upp med alla hundkarna hon lagt beslag på, vem vet vad som försigår där :D :D :D :D
Madde och Vickan ringde och ville komma och fika idag istället, de kommer när som helst :D :D :D