Nessii är nu fru
Nu så är jag FRU.. Vi hade en helt underbar bröllopsdag. När jag satt hos frisören på morronen så såg det grått ut. Men framåt 13 tiden så blåste molnen bort o solen visade sig.
Jag ska dra vår dag lite kort..
Vi kom till Mariefred på fredagseftermiddagen. Lassade ur prylarna från bilen på Djurgårdsporten o så stak jag till frisören för konsultation.. På kvällen var det lugn vi hade sällskap av svärmor, min syster o så kom ett par kompisar till oss.
Hade svårt att sova på natten.
På lördagen så gick jag o syster till frisören o tillbringade ett pa timmar där. Blev så nöjd med min frisyr. Ilade tillbaka till Djurgårdsporten sminkade mig o klädde på mig.. Min Tomas var såååå snygg i sin Jackett. Vår kompis/fotograf och vi åkte ner till stationen o tog lite bröllopsbilder. Kl 14.50 avgick tåget med oss o alla våra gäster. När vi kom tillbaks till Mariefred station igen så stod vigselförrätaren Ingrid Fäldt där + 12 mannabandet i brass.. Gästerna klev av o vi intog vår plats på tåget o vigseln skedde.. Jag bara log hela tiden o det var så kul att se alla som stannade o tittade på oss.
Efter vigseln tog vi oss bort till Djurgårddsporten där det blev skål, därefter en underbart god italiensk buffé. Många roliga tal under kvällen var det. Kl 20.30 var det så dags för dansen.. Inte brudvals utan 1 timmes salsaundervisning.. Det var sååå kul o svettigt o våra gäster tyckte det var ett kul inslag i det hela..
Vi somnade lyckliga den kvällen.. jag skulle kunna skriva så mycket mer, men jag har inte tid just nu. Imorron bitti bärd det av till Madeira på en veckas semester. Här kommer lite bilder på vår dag.. Hälsningar Fru Anette
hem.wasadata.net/surf/INNANAVGANG.JPG
hem.wasadata.net/surf/bubbelvantan.jpg
hem.wasadata.net/surf/TAGERDU.JPG
hem.wasadata.net/surf/pataget.jpg
hem.wasadata.net/surf/frissanbesok.jpg
hem.wasadata.net/surf/undertorken.jpg
hem.wasadata.net/surf/tagfard.jpg
hem.wasadata.net/surf/riskastning.jpg
Mer bilder kan komma senare