• Bluebride2006

tiara eller inte

Hur ska jag göra? jag vill köpa min drömtiara, men har nog inte pengar till det, hur ska jag kunna samla ihop pengar på ett snabbt sätt för att kunna betala. Jag är arbetslös, så jag har ingen chans att kunna spara några större summor, kan inte heller ta ett lån, det tvivlar jag verkligen på. Hjälp!? *snyft* vill så gärna ha tiaran.

• Svar på tråden tiara eller inte
  • Jupiter2

Finns det ingen budgetvariant av denna? Eller kan du göra en själv? Många har gjort egna som blivit jättefina! Se om du kan hitta den begagnat!
    Lycka till!

• Bluebride2006

Det är bara det att jag har fastnat för den här. Så jag vill inte ha någon annan

• Sunshine Girl

Pröva lyckan genom att gå in i livsmedelesbutiker och sök extrajobb som kassörska
    Då behöver du inte stå och sen när du får din lön så kan du köpa tiaran snabbare än kvickt. Den är verkligen jättefin! :)

• Bluebride2006

Det ordnade sig, min M2B stod inte ut med att se mig ledsen, så jag fick pengar av honom, auktionen går ut om 21 timmar

• Bluebride2006

Tack. Nu är det knappt 3 timmar kvar

• Sanasol

öhm, tycker att det är så sjukt att slänga pengar på det när ni knappt har så att ni klarar er.

Svar på tråden tiara eller inte