• Bluebride2006

tiara eller inte

Hur ska jag göra? jag vill köpa min drömtiara, men har nog inte pengar till det, hur ska jag kunna samla ihop pengar på ett snabbt sätt för att kunna betala. Jag är arbetslös, så jag har ingen chans att kunna spara några större summor, kan inte heller ta ett lån, det tvivlar jag verkligen på. Hjälp!? *snyft* vill så gärna ha tiaran.

• Svar på tråden tiara eller inte
  • Moulin

Ibland tror man att man bara MÅSTE ha en grej och går nästan och sörjer för att man inte kan köpa den. En halv vecka senare förstår man inte vad som var så bra med just den grejen och hittar något annat som är ännu finare och som man kanske har råd med. Det är mitt dilemma varje gång HM-katalogerna kommer...
    Men vad jag vill ha sagt - ibland kanske man tror att man vill ha något (särskilt om man inte kan få det), men i själva verket är det inte så viktigt. Så, är du säker på att du vill ha den, även om tre månader?

• Bluebride2006

Ja, det tror jag faktiskt att jag vill ha. Jag hade varit inställd på att ha en tiara med blåa inslag, men när jag tänkte efter, så misstänkte jag att det var bättre att ha en "vit", jag kollade runt och jag fastnade för den. Jag är ofta en tjej som när jag väl gillar en pryl så ångrar jag mig inte sen efteråt, bara när jag velat ha en sak, men inte köpt den.

• oslo brud 6/5/6

jätte fin!! såg den i ett annat innslag. Har du vunnit den än eller när går tiden ut?

oslo

• Bluebride2006

Jag har vunnit den

• Kirsto

Toppen! Du kommer att bli SÅ tjusig.

• Bluebride2006

Tack Kirsto, så fort jag har fått den ska jag be min tärna pröva gör en ny håruppsättning.

• Moulin

Grattis! Det låter som att du gjorde rätt! Den var faktiskt jättefin.

• Bluebride2006

Tack Moulin. Jag hoppas den kommer nästa vecka

• Bluebride2006

Någon som vet hur lång tid det kan ta för ett paket mellan england och sverige?

• Moulin

Jag beställde en tiara och jag tror att det var från England. Det tog nog ungefär en vecka innan den var framme.

Svar på tråden tiara eller inte