Inlägg från: Bluebride2006 |Visa alla inlägg
  • Bluebride2006

tiara eller inte

Hur ska jag göra? jag vill köpa min drömtiara, men har nog inte pengar till det, hur ska jag kunna samla ihop pengar på ett snabbt sätt för att kunna betala. Jag är arbetslös, så jag har ingen chans att kunna spara några större summor, kan inte heller ta ett lån, det tvivlar jag verkligen på. Hjälp!? *snyft* vill så gärna ha tiaran.

• Svar på tråden tiara eller inte
  • Bluebride2006

Det är bara det att jag har fastnat för den här. Så jag vill inte ha någon annan

• Bluebride2006

Det ordnade sig, min M2B stod inte ut med att se mig ledsen, så jag fick pengar av honom, auktionen går ut om 21 timmar

• Bluebride2006

Tack. Nu är det knappt 3 timmar kvar

• Bluebride2006

Ja, det tror jag faktiskt att jag vill ha. Jag hade varit inställd på att ha en tiara med blåa inslag, men när jag tänkte efter, så misstänkte jag att det var bättre att ha en "vit", jag kollade runt och jag fastnade för den. Jag är ofta en tjej som när jag väl gillar en pryl så ångrar jag mig inte sen efteråt, bara när jag velat ha en sak, men inte köpt den.

• Bluebride2006

Jag har vunnit den

• Bluebride2006

Tack Kirsto, så fort jag har fått den ska jag be min tärna pröva gör en ny håruppsättning.

• Bluebride2006

Tack Moulin. Jag hoppas den kommer nästa vecka

• Bluebride2006

Någon som vet hur lång tid det kan ta för ett paket mellan england och sverige?

Svar på tråden tiara eller inte