• *Blomman*

Diskussion om tjejer som har sex med flera killar...

Jag har precis läst en diskussion på ett annat forum om ett sexrelaterat ämne och undrar om deras uppfattning delas av många. Det diskuterades nämligen om tjejer som ligger i ett rum och låter kille efter kille ha sex med dem. Diskussionen handlade om varför tjejer gör så mot sig själva och hur killar kan göra så mot tjejen.

Vad tycker ni? Vad är era åsikter. Jag är verkligen nyfiken på att höra om majoriteten av era åsikter stämmer överens med eller skiljer sig mot det andra forumets åsikter.

• Svar på tråden Diskussion om tjejer som har sex med flera killar...
  • *Blomman*

EhjärtaK = sant

Jag har ingen aning om hur det går till i praktiken. Vad jag dock har hört och läst är att killar som är sugna på sex ser till att få kontakt med en tjej som har dåligt självförtroende eller mår dåligt på något annat sätt och ger henne bekräftelse och uppmärksamhet så att hon går med på att ha sex med dessa killar en efter en. Det finns killar som raggar upp tjejer på Internet och träffar dem tillsammans med några killkompisar för att ha sex med tjejen.

Det omvända har jag aldrig hört talas om faktiskt.

• *Blomman*

EhjärtaK = sant

Eftersom jag själv aldrig har hört en tjej ha positiva erfarenheter om det här tror jag att majoriteten av dessa tjejer mår dåligt på ett eller annat sätt och att detta är ett destruktivt beteende. Visst, det finns säkert tjejer som mår bra och gillar den här företeelsen, men för mig låter det helt sjukt.

Alla tjejer och killar på det andra forumet, förutom två personer, tycker att den här företeelsen är helt ok och att det är självklart att det finns tjejer som gillar det här. De kunde inte förstå att det finns tjejer som mår dåligt och som utsätter sig för detta. Jag blev otroligt förvånad och därför vad jag tvungen att fråga er på BT, ni är ju oftast mycket vettiga. ;)

Svar på tråden Diskussion om tjejer som har sex med flera killar...