• bambam

Nu har "Bambam" fått till lite bilder!

Nu tror jag att jag äntligen har fått till lite bilder.
    Vill verkligen få visa dom för er alla som har varit ett stort stöd under vägen till min underbara bröllopsdag. Samtidigt också få ge lite inspiration till alla blivande.

Tack för att ni alla är så snälla och hjälpsamma!

På återseende....
    www.familjeliv.se/krypin/beigeprincess/galleri.php

• Svar på tråden Nu har "Bambam" fått till lite bilder!
  • bambam

Tjohoo!! Min första komentar!! Va glad jag blev att du tyckte om bilderna :)
    Tärtan är gjord i Vallentuna av en tjej som är utbildad i USA. Butiken heter AH Cake & Design. Det finns en hemsida: cakedesign . se

• bambam

Skoter

Jag hade inga underkläder. Fick rådet att vänta med korsetten till hotelrummet, då man blir otroligt svettig och "ofräch" inder kvällen.
    Håret gjorde en tjej på Hair and Face i Stockholm, hon fick till det med lite löshår som jag själv köpt på Tajmahal (?) på Drottningatan.

Tack för de fina orden, de värmer ;)

• bambam

Skoter
    Glömde säga att jag fick en "ryggplatta" sydd hos Brud och Fest - där jag köpte klänningen. På så sätt gömmer du ju underkläder, tror jag.

Lycka till!!

• bambam

Jag lämnade in mitt löshår till frisören en dag innan så hon la upp dom på spolar, sen använde hon en sån jättefet locktång och gjorde resten av lockarna. Hon tuperade hela håret innan hon la det till rätta. Slutligen srayade hon en hel del...
    Löshåret klippte och sydde jag själv upp på små klips. Gjorde olika tjocka "tofsar" så det gick att välja ut var de skulle sitta.
    Gå in på en butik som säljer så kan de säkert hjälpa dig med råd och tips.

• bambam

Ofelily
    ang din komentar i min förra tråd..

Ibland känns det jättebra när folk bryr sig. Det var flera stycken som kom ihåg att jag gift mig. Jag räknar aldrig med att folk ska hålla reda på vad jag berättar(jobbar på en ganska stor arbplats), alla har ju fullt upp med sitt..
    Jag fick en massa fina komentarer. Kul!
    Tack även för dina ord!

• bambam

Måste få återkomma med prisuppgiften, eftersom jag är usel på att komma ihåg allt som har med siffror att göra...
    Vad kul att du gillade den!! :)

• bambam

Tack så jättemycket för komplimangerna! Ja, jag lever forfarande på minnerna frän den dagen...
    Och jag kommer nog att fortsätta "hänga här" ett bra tag till framöver....

Kram på er alla!!!

Svar på tråden Nu har "Bambam" fått till lite bilder!