• happy!

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Glücklich: vi har samma dag! Vi gifter oss också den 26 augusti, i Lund. Var ska ni vara?

• happy!

kul med en lista jespers darling! skönt att veta att man inte är ensam i sin bröllopsyra...

• happy!

Puh76 - ja, hur fixar ni det? Alla tips är välkomna! Vi försöker betala kalaset själva, men glömde räkna in resan i budgeten, så kan nog också behöva lite hjälp i slutendan... Vi ville verkligen hålla nere kostnaderna, men visst är det svårt (omöjligt??)

• happy!

~emma~ bra tips på håruppsättning! Har också tänkt mig halvt utsläppt med lockar, men inte hittat någon bra bild, så tackar!
    Ang. barn så har vi samma dilemma. Tänker mest på deras egen skull, det skulle inte bli så många barn ändå, så de som kom skulle förmodligen ha ganska tråkigt. De har nog roligare ngn annanstans....

Har en fråga om musik. Ni som ska ha liveband, spelar de hela kvällen eller har ni Dj senare? Kan man ha liveband bara 1-2 h, och sen spela skivor??

• happy!

Här går det verkligen undan, hinner inte med att kolla allt som skrivs, så jag kanske är lite sen, men..
    leson 76 - väldigt fina klänningar! Fint att de inte verkar vara så bländande vita, lite mer creme, och snygga toppar! Men jag undrar över det där med släp, blir det inte väldigt opraktiskt?? Har du tänkt hålla i handen, eller är det sådana man knäpper av?
    Min blivande ska ha kilt, så jag måste verkligen hitta en snygg klänning, har får inte stjäla showen!!

• happy!

Det var lite så jag tänkte, som hjärtat73 påpekar, lite jobbigt och ivägen kanske. Men visst är det fint, väldigt fint!
    ~emmma~ hoppas att du hittar en bra lösning för ditt släp, palm desigt är jättetrevliga, så hör där. Och förresten, grabben e skotte, så det är därför han ska ha kilt - äntligen, har tjatat länge, ursexigt!

• happy!

Tänkte gå runt och kolla in möjliga hotell inför bröllopsnatten i helgen och blev helt förvånad...ni har varit ute i god tid tjejer (för jag antar att det är ni )

Fina ringar ni har lagt ut bilder på, men visst är det svårt att matcha med förlovningsringen, man får verkligen testa lite. Glüklich - smarta ringar där inte stenarna sticker upp. Min förlovningsring har en ganske uppåtstickande sten och man får akta så man inte slår i den! Ett litet tips kanske.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006