Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hej! Ser att fler skall gifta sig den 1/7 2006. Då kan vi väl tillsammans hoppas på kanonväder den dagen?
Hur går det med era planeringar?
Hej! Ser att fler skall gifta sig den 1/7 2006. Då kan vi väl tillsammans hoppas på kanonväder den dagen?
Hur går det med era planeringar?
Är det ngn som kan ge mig ett bra tips på färgtema?
AnT! Var i Lund har du köpt papper till inbjudningskorten? Har själv tänkt börja med mina men har bara varit på Panduro och jag hittar inget som jag blir riktigt nöjd med.
~emma~! Den ringen var urtjusig! Jag såg en annan i den raden som jag tror hade passat till min förlovningsring, men vilken guldsmed kom ringarna ifrån egentligen?
Är den någon annans blivande make som skall ha en ring till när han blir gift? Min sambo vill gärna ha en till, och jag tycker det är ganska fint. Då kommer den att se likadan ut som hans släta förlovningsring.
~emma~ Tackar för tipset om hellkes.se, jag har nästan valt ringar nu!
Vad det gäller håret så tror jag att jag vill ha upp det från sidorna och ganska mycket löst i nacken. Det får ju inte bli en uppsättning som gör att man känner sig helt onaturlig eller utklädd!
Nån mer som inte tämker bjuda barn till sitt bröllop? Vi vill endast att de som ammar ska få följa med. Kruxet är bara hur man skall skriva detta på inbjudan??
leason76
Har du gjort så många olika inbjudningar? Dom var verkligen superfina! Texten "Inbjudan" var den tryckt med stämpel, eller?
Jag börjar snart drabbas av lite lätt panik! Jag kan inte alls komma fram till hur inbjudningskorten skall se ut, hittar inget bra färgtema. Jag vill ju ha det genomgående på alla trycksaker. Gör det något om inbjudan och bordshäftena skiljer sig lite åt i färg, vad tycker ni?
Hej alla brudar!
Har verkligen fått panik. Min tärna har då gått och blivit gravid... Barnets nedkomst är då planerad till den 26 juni, och vi gifter oss den 1 juli... Hon kunde väl planerat lite bättre!! Skämt och sido, men det ger mig lite huvudvärk. Barnet kan ju komma närsomhelst och jag vill ju inte stå där samma dag och vara utan. Har faktiskt tänkt att be någon annan, det är ju trots allt en del att göra för tärnan och hon lär ju inte ha tid eller ork. Typiskt...
Jepp, jag kör nog på det. Jag vill ju inte lämna henne utanför planeringen. Den gravida tjejen är trots allt min sambos syster. Jag har ett kanonalternativ, jag är bara rädd för att hon ska känna sig som ett andrahandsalternativ... Det gäller väl att lägga fram det fint till henne.
Hej!
Vill bara kolla vad ni tycker om den här klänningen. Tycker själv den är ganska fin. Lite glamour över den!
www.benjaminroberts.co.uk/images/8101.jpg
www.benjaminroberts.co.uk/images/8101.jpg. Se om det går...