Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hallå alla glada Malmö och Lundabrudar. Jag ska också gifta mig 2006 den 18:e februari. Vi blir cirka 50 pers, så det är lite att fixa nu...
Hallå alla glada Malmö och Lundabrudar. Jag ska också gifta mig 2006 den 18:e februari. Vi blir cirka 50 pers, så det är lite att fixa nu...
Kan någon hjälpa mig när det gäller inbjudningarna. Måste man bjuda nära släkt bara för att de är just det och man igentligen verkligen inte vill ha dem på sitt bröllop. Vi ska skicka ut inbjudningarna i nästa vecka och har ett stort problem med just det...suck
Måste bara klargöra en sak, det är inte så att vi vill utesluta all säkt, utan en moster som ingen av oss har någon kontakt med...
Bra tips, problemet är bara när andra ska lägga sig i och tycka en massa om inbjudningslistan...Till nästa problem, vet ni någon bra solist som man kan anlita till kyrkan. Hade tänkt mig en kvinnlig, och i så fall vad det kostar ungefär
Småland/Skåne Brud: Super, det hade varit toppen. Har du någon aning om vad det kan kosta. Jag har nämligen inte en susning, men om man räknar 1500, kan det vara troligt? Ska försöka göra färdig vår budget tills på lördag då vi ska träffa min blivandes päron för att se vad de är villiga att bidra med till brölloppet. Fan vad allt kostar, från början räknade vi med max 40000 kr, men det verkar inte räcka långt.
Den är super fin. Var har du köpt den? Jag ska hämta min på fredag hos Palm design, ska bli jätte kul att prova den igen...