• Swedie

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hmm, hur kan jag ha missat denna tråden??
    Jag är ju också Malmötös!! Får man var med?? ;) :D

• Swedie

Puh, jag gifter mig den 17e juni :)
    Du då?

• Swedie

Hmm, så ni har redan haft en träff?? När då?

• Swedie

åååh, vilken fin lista! :) Tack för att jag fick vara med :D

• Swedie

Denna veckan har varit en aktiv bröllopsvecka för mig, både klänning beställd och bröllopsresa bokad :D

• Swedie

Idag?? haha, vilken ironi!

Jag har kommit en bit i planeringen:
    Kyrka bokad
    Lokal & catering bokad
    Klänning beställd
    Bröllopsresa bokad
    Slöja köpt
    Inbjudningar köpta
    Cake cutters och Champagne flutes köpta (graverade med våra namn och vår datum)
    Fotograf bokad
    Tårtbakare bokad
    Frisyr/make up bokad
    Vigselringar köpta
    Florist bokad
    Hmm.. något mer.. har kanske glömt något

Gjorde ett krypin idag på FL, har inte så mycket där än, men min klänning finns i bildgalleriet :)

www.familjeliv.se/krypin/swedie/

• Swedie

sätt ett "/" bakom så funkar det :)

• Swedie

hit ska vi på bröllopsresa:

www.secretsresorts.com/RivieraCancun/index.html
    Helt underbart rum med jacuzzi på balkongen till och med :D (OCH inne på hotellrummet! SICK!)

det ligger i Karibien, på den Mexikanska sidan :)

Kul med din vännina:)

Haha, du är inte efter, det är jag som är för tidig :-X

• Swedie

SimbaBamba, vad tror du om Capo`? Jag ska ringa dem idag och beställa tid :) Bokade make up på Moj Life igår och de var supertrevliga och rekommenderade Capo. Jag tänkte först på Larsson & Lange också, men nu tror jag att det här blir bättre! Hade bokat Emesuelle, men de gav mig HELT fel magkänsla, de var inte ALLS trevliga..

• Swedie

Let me know vad du beslutar dig för.. Det känns så himla jobbigt att välja, man vill ju att det ska kännas rätt.. Kanske man bör ta Larsson&Lange i alla fall. Vad heter din frisör? Kanske går hon att få på min bröllopsdag den 17e juni :)

• Swedie

Hmm, Simba, vad kostade det på Capo?? Har du kollat med Emesuelle, de har ju brudfrisyrer som inkluderar löshårsslingor :)

• Swedie

Woah, Capo är ju jättedyrt!! Inte aktuellt för mig längre.. det får bli Larsson och Lange då!! Hmm, &Hår.. låter intressant.. Får jag se dina bilder efter att du gift dig så jag kan bestämma mig? :D ;)

• Swedie

Trevligt med en ny träff! Jag tror dock inte att jag kan komma :-/

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006