Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hmm, hur kan jag ha missat denna tråden??
Jag är ju också Malmötös!! Får man var med?? ;) :D
Hmm, hur kan jag ha missat denna tråden??
Jag är ju också Malmötös!! Får man var med?? ;) :D
Puh, jag gifter mig den 17e juni :)
Du då?
Hmm, så ni har redan haft en träff?? När då?
åååh, vilken fin lista! :) Tack för att jag fick vara med :D
Denna veckan har varit en aktiv bröllopsvecka för mig, både klänning beställd och bröllopsresa bokad :D
Idag?? haha, vilken ironi!
Jag har kommit en bit i planeringen:
Kyrka bokad
Lokal & catering bokad
Klänning beställd
Bröllopsresa bokad
Slöja köpt
Inbjudningar köpta
Cake cutters och Champagne flutes köpta (graverade med våra namn och vår datum)
Fotograf bokad
Tårtbakare bokad
Frisyr/make up bokad
Vigselringar köpta
Florist bokad
Hmm.. något mer.. har kanske glömt något
Gjorde ett krypin idag på FL, har inte så mycket där än, men min klänning finns i bildgalleriet :)
www.familjeliv.se/krypin/swedie/
www.familjeliv.se/krypin/swedie/
denna bör funka..
sätt ett "/" bakom så funkar det :)
hit ska vi på bröllopsresa:
www.secretsresorts.com/RivieraCancun/index.html
Helt underbart rum med jacuzzi på balkongen till och med :D (OCH inne på hotellrummet! SICK!)
det ligger i Karibien, på den Mexikanska sidan :)
Kul med din vännina:)
Haha, du är inte efter, det är jag som är för tidig :-X
SimbaBamba, vad tror du om Capo`? Jag ska ringa dem idag och beställa tid :) Bokade make up på Moj Life igår och de var supertrevliga och rekommenderade Capo. Jag tänkte först på Larsson & Lange också, men nu tror jag att det här blir bättre! Hade bokat Emesuelle, men de gav mig HELT fel magkänsla, de var inte ALLS trevliga..
Let me know vad du beslutar dig för.. Det känns så himla jobbigt att välja, man vill ju att det ska kännas rätt.. Kanske man bör ta Larsson&Lange i alla fall. Vad heter din frisör? Kanske går hon att få på min bröllopsdag den 17e juni :)
Hmm, Simba, vad kostade det på Capo?? Har du kollat med Emesuelle, de har ju brudfrisyrer som inkluderar löshårsslingor :)
Woah, Capo är ju jättedyrt!! Inte aktuellt för mig längre.. det får bli Larsson och Lange då!! Hmm, &Hår.. låter intressant.. Får jag se dina bilder efter att du gift dig så jag kan bestämma mig? :D ;)
Trevligt med en ny träff! Jag tror dock inte att jag kan komma :-/