Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hej!
Jag är ny här! Ska gifta mig på midsommarafton 2006. Tänkte det kunde vara kul med fler från Malmö att byta idéer med! Tack ~emma~ för hänvisningen :)
Hej!
Jag är ny här! Ska gifta mig på midsommarafton 2006. Tänkte det kunde vara kul med fler från Malmö att byta idéer med! Tack ~emma~ för hänvisningen :)
Hej allihop!
Har varit mycket med julen och så. Har inte hunnit vara inne på BT!
hjartat73: Det blir Västra Skrävlinge Kyrka. Men även speciella ceremonier hemma eftersom min m2b är asiat!
~emma~: Tack! Jag hänger gärna med och fikar! Har ni kommit fram till nån bra tid och plats?
sorry!!! Läste nu... Var lite för snabb där... Första dan på jobbet efter semestern. Lite förvirrad!! ;) Tisdag låter toppen! Coffee Maniac? Var ligger det? Jag har bott i malmö hela mitt liv och har inte hört talas om det... *skäms*
Nyår blir middag hemma hos vänner. Beställt tre-rätters från Catering-firma... Supermysigt!
Behöver inte förklara mer! Då vet jag var det ligger! Trappaner har jag varit på och ätit. Låter trevligt! Hur ska jag veta vem ni är ;) Har alla ni andra träffats förut?
hihi... Då ska det nog inte vara några problem. Och ser ni en vilsen tjej med brunt hår och svart kappa med pälskrage, så är det jag! ;) Då kan ni ju alltid kalla på mig! :D
Får man fråga hur gamla ni är... ca alltså... jag menar så jag vet att det är ni ;) Eller det kanske står tidigare i tråden? Jag har inte läst alla 92 (!) sidorna...
Svemerikanskt bröllop: Ja, det ska bli kul. Vi kommer att gifta oss i kyrkan med, så det blir lite dubbelt. Men det är bara kul. Det är viktigt förr oss båda att kunna följa bådas traditioner.
~emma~ : Vad var det för en lista du skrev igår? Är det datumen när alla ska gifta sig?
Om frågan var till alla så förlovade vi oss 30/10 i år!
Jag kommer att vara 24 (som jag är nu) men fyller 25 två veckor efter. Min sambo komemr att vara 28 när vi gofter oss.
Förlåt, GIFTER oss ska det ju vara...