Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Ja hjartat73, det är fast pris på 700:- för håruppsättningen på Hårkällaren. Bättre sent än aldrig... har inte varit inne på BT på några dagar...
Ja hjartat73, det är fast pris på 700:- för håruppsättningen på Hårkällaren. Bättre sent än aldrig... har inte varit inne på BT på några dagar...
hjartat 73: Jag har tänkt att gå på en "vanlig" make up-kurs på Make up store etc och sedan klara av sminkningen själv. Du då?
Jag har klippt mig där sedan jag var liten. Men de senaste åren har jag klippt mig lite varstans i stan (och i andra städer med faktiskt). Fick höra att hon var så billig med håruppsättningen, så nu när jag har håret på utväxt klipper jag mig dä igen...
Har lite svårt att hinna med fika i år (åker snart på semester), får hänga på en annan gång...
En trea på 85 kvm inne i stan (Malmö). Vi har plats med gran, men det blir ingen i år eftersom vi åker på semester över jul!
Puh76: Till Nya Zealnd! :)
Vad synd Puh76! Hoppas det löser sig... Tänker på dig!
Bettan, Skåne: Jag har också tvingat min kära sambo att följa med och kolla brudklänningar... Han var inte så förtjust i det dock... Ville ut ur affären så fort som möjligt (han tyckte att alla kollade på honom! :))
Vad kul SimbaBimba! Vad hittade ni på för kul då?
Jag har så gott som bestämt mig för klänning. Det blir en tvådelad från Tekla. Supernöjd!