• hally

Bröstförstoring (3)

Hejsan alla

Ska operera mig den 8 dec på victoria kliniken!

Jag är så rädd att allt skall gå fel och silikonbrösten skall förstöra min kropp och min hälsa! Det är alla dessa fruktansvärda hemsidorna som lägger ut bilder på misslyckade silikonbröst och jättehemska historier.

Jag är skiträdd kanske skall avboka min tid.

• hally

Rat
    Vad skönt att det finns någon som förstår mig, men jag litar o andra sidan på min läkare charles randqvist han verkar vara proffesionell och seriös. Vart skall du operera dig.

Aircondition
    Jo du har ju rätt det bär säkert så att dem med såna hemska historier har antingen opererat sig hos oseriösa kliniker för det finns gott om såna eller så har dem flesta haft silikon från 60-70 talet som vart flytande och brustit.

• hally

Till er som har opererat er, hur blir sevlivet tjejer då undrar jag både praktiskt och psykisk?

tacksam för svar

• hally

ok lite fel det skall stå sexliv. he he he

• hally

Hej allihopa

jag blir så trött påmig själv. Jag pratade med min gamla narkosläkare(näsoperation 2 år sen) nyss och ville ha lista på vilka mediciner jag har fått vid min tidigare näsoperation. Så frågade han mig vart jag skulle operera mina bröst, då sa jag Victoriakliniken och då sa han varför då varför opererar du inte dig hos oss här på plastikkirurgruppen vi är mkt bättre och har längre erfarenhet än Charles så jag blev så himla skeptisk gentemot Charles. Är jag helt knäpp elelr är alla såhär skeptiskt genteomt sina läkare??????????????????

• hally

Mamma till 3

Jo det är sant det du säger att jag skall lyssna på mitt hjärta. Och sanningen är att från redan första dagen jag tänkte att jag skulle operera mig så visste jag pånåt sätt att det skulle vara hos Charles, svårt att beskriva jag känner liksom ingen som har gjort där men men. Allt är min dumma före detta narkosläkarens fel.

Jag opereras om 2 veckor exakt och vill gärna ha så naturliga bröst som möjligt därför valt anatomiska bakom muskeln, knottriga storlek 375 cc.

Vart skall du operera dig?

• hally

Mamma till 3

Jag tycker att du har fått jättefina bröst verkligen väldigt vackra du skall vara jättenöjd såååå himla naturligt hoppas mina oxå blir så naturliga och fina.

• hally

Sliq

Ah vi får hoppas att Charles gör ett bra jobb, skall jo trots allt betala 50 000 för operationen. Han skall lägga 375cc texturerade anatomiska gelehallon bakom muskeln.
    Undrar om inte 375 är för små trots allt! Jag har en liten B nu snarare än stor A ch är 170 lång och väger 63
    Vad tror du?

• hally

Mamma till 3

Jag läste att du har soft touch, shiit jag har inte vetat om att det finns förens den här veckan. Jag ska ha vanliga gelehallon och kommer ihåg att när jag kände på dem på victoriakliniken var dem riktigt hårda. Shiit nu är jag rädd kommer jag få jättehårda bröst efter operation?

• hally

Hej allihopa

pratade med min läkare nyss Chares Randqvist, jag måste nämligen senast imorron bestämma mig för soft touch elelr vanliga gelehallon, Charles säger att när implantaten väl är insatta i kroppen så är det inte så stor skillnad på mjukhetsgraden det beror mestadels på kroppens egen ärrvävnad. Men han sa inte vilken som är bättre än den andra förutom att det finns vetesnkaplig stuide på gelehallon vilket inte finns för soft touch eftersom dem är nya på marknaden.

Vad skall man bestämma sig för, har bara imorgon skall sen ge ett definitivt svar.

Hjälp mig kvinnor

Svar på tråden Bröstförstoring (3)