• _lou_

Bröstförstoring (3)

Hej tjejer! Hittade den här tråden på internet när jag letade fakta om bröstförstoring. Står nämligen i valet och kvalet över om jag ska göra en eller ej. Känns som om man inte får någon hjälp någonstans, ingen som tar en på allvar. Min sambo vill inte ens att jag nämner det längre... och han tycker att det är onödigt.. och blir bara arg över att jag är så "utseendefixerad" men jag känner att jag vill. Vad tycker ni är det bästa att lägga in? Silikon eller koksalt? Någon som opererat sig på artclinic i göteborg? Jag är tjugo år gammal och har 75B. Funderar på full C.. vore tacksam för svar.. kramar

• _lou_

-vioola-

mm, jag funderar på stor C eller liten D. Men jag tycker det känns som om D är jättestort, men så är det väl inte.. Är du nöjd med dina då, eller är det något du önskar att du gjort annorlunda. t.ex. en storlek större, annan form? Ser dina bröst naturliga ut? Vart opererade du dig? Hur mycket betalade du? Ska man massera gele hallon? Massa frågor, sorry, men som sagt jag är ny på det här.. vill operera mig i mars.. kram

• _lou_

vioola

Dom såg verkligen fina ut, ser naturliga ut. mmm, jag vill också göra det.. Måste iväg till jobbet nu. kanske frågar mer sen . tack för att du svarade, hjälpt en hel del! kramar från Anna.

• _lou_

Hej Swing!
    Jag har redan läst hela tråden, men tack för tipset. Hur stora bröst hade du innan du förstorade dem? Jag är också 1.69 och väger ca 60 kg. Och har som sagt 75B nu.. Vad använde du för inplantat? Hur gammal var du när du gjorde dem och var opererade du dig? Vet du något om Artclinic i Göteborg ifall dom är bra?

• _lou_

Och swing..
    jättebra tips det där med att gå och prova bh o den storlek man tänkt sig. det ska jag också göra.. det är ju ganska svårt att "tänka" sig hur man kommer se ut..

• _lou_

hally

Var opererade du dig någonstans? vad betalade du för din operation? vad jag har hört så är mcgahns soft toch ganska dyra.. stämmer det. Inte för att man börjar snåla över ett par tusen lappar när det väl gäller men... bröstförstorings priserna varierar verkligen stort från olika kliniker.

• _lou_

Någon som kan tipsa om en bra klinik i göteborg? Finns massorju, vill operera mig på något större ställe.

• _lou_

hally

ok. tack! dom verkar vara en riktigt bar klinik men har ju priser därefter men så är det ju. Lycka till. kram

• _lou_

Tack swing för informationen, sthlm verkar ha de bäst klinikerna och har ett stort utbud. tycker det känns svårt att hitta en bra klinik i göteborg.. man vill ju inte gärna gå till fel ställe...

• _lou_

tez82

ok, vad bra! artclinic verkar seriösa. vet att dom är bra på mycket annat.. Vet du vad hon använde för inplantat? Jag är sugen på soft touch, dom verkar mest natur trogna men det är ju svårt att säga också före man har pratat med en läkare.. men jag känner att jag vill suga åt mig så mycket information som möjligt innan jag går dit så man inte blir helt blank i huvudet när man väl står där....

Svar på tråden Bröstförstoring (3)