• vioola

Bröstförstoring (3)

Hejsan

Jag undrar ifall det finns någon därute som har erfarenhet av dr simsa i Falun? Jag har tänkt göra en bröstförstoring på spc i Falun och jag skulle vilja höra hur det gått för andra. Vad det kostade, ifall det var försäkring med i priset osv.

Jag är 174 cm lång och väger ca 62 kg, har nu 75 A, vad ska jag välja för storlek om jag vill ha en Dkupa? Skriv och berätta allt.

Kram på er

• vioola

Hejsan Johanna

Nä, ja har inte ens ring dit, har läst lite info om honom på debattforum på passagen bara. Tyckte det verkade vara bra pris. många skriver där att han är hes och låter lite skum. Men han är ju en plastikkirurg som jobbat både i Usa och här i Sverige i måbga år. Han borde ju kunna sin sak, men som sagt jag har ingen aning...

Kramar

• vioola

En fråga till er alla...

Vad är vanligast att man gör idag soft touch eller flytande silikon? Vad är bäst tror ni? Nån annan som har nåt att säga om spc i Falun...

Kram

• vioola

Tii vaxad

Jaha, låter ju bra... Vet du om hon har silikon eller gele? Du vet möjligtvis inget om försäkring, ifall han opererar hennes bröst gratis ifall hon får kapselbildning eller ifall det spricker. Narkos får man väl betala själv men du förstår säkert vad jag menar...

• vioola

Alltså flytande silikon eller fast...

• vioola

Hejsan

Jag har en fråga till er alla...

Jag undrar ifall det räcker med att vara ledig i en vecka efter att man gjort bröstförstoring. Jag är nämligen ledig i en vecka, läser på universitet... Måste senare pendla(åka tåg då i mitt fall). Fixar men det efter en vecka eller blir man snararare handikappad och måste vara borta längre.

Vad klarar man av och inte av? Detta är ju givetvis individuellt men i snitt ungefär. Gör det nån skillnad ifall man lägger in via armhålan eller under bröstet i så fall?

Många frågor här, skulle va kul om ni kunde besvara åtminstone en av dem.

Kram på er

• vioola

Någon som har nån erfarenhet av kosmetisk kirurgi AB i Falköping?

Skriv och berätta allt.

Kramar

• vioola

Sara 23

Hejsan

Jo, jag tror det får bli Falköping. Ska ringa dit imorgon och boka en konsultationstid. De har ett bra pris, men jag funderar lite på Estheticare clinic också. Inte riktigt säker på om jag vill ha trögflytande silikon eller gelehallon (mjukare variant)då.

När kommer du att få operera dig då? Ska du ta via armhålan eller under bröstet? Silikon eller koksalt? De använder sig ju av inte av gelehalloninlägg där, det är därför jag är lite osäker. Så svårt att bestämma sig...

Ha det bra!

Kram

• vioola

Sara 23

Du skrev visst att du skulle operera dig om en månad, läste att konsultationstiden var om en månad... Sorry

Svar på tråden Bröstförstoring (3)