Anneli23,
Gud, precis samma sak jag fragar mig hela tiden! Jag blir osaker pa kliniken, eftersom det ar fa som opererar sig dar..
SOM vi vet om. Gud vet hur manga mer som operaerar sig dar, som INTE ar inne pa detta forumet! Alla som gor brostop, gar ju faktiskt inte in har och skriver om det! (bara de smarta ; )
Bara det faktum att kliniken har kontor i manga olika stader, ar positivt! Eller hur!?
Jag har traffat Dr. Avni Abdju, han ar toppen, verkligen, vi paratde minst i en och en halv timma, och han kandes sa bra! han tog inte ens betalt av mig for den sonsultationen.
Det kan saklart bero pa att kliniken ligger i Falkoping. Men, det ar idiellt for mig. Jag antar, att de flesta antar att stosrt ar bast. Alltsa Stockholm. Och klinikerna dar.
Jag har faktiskt hort flera som ar extremt nojda med Kosmetisk Kirurgi Ab. En av mina narmaste vanners mamma b.la. Nagon annan har inne har berattat om att deras van vart extremt nojd. ch, en annan av mina vanners mamma, har gjort naspplastik dar, och det blev jatte fint! Plus, att eftersom jag bor sa nara, har jag aven hort bekanta som vart nojda!
Jag var skeptiker forst. Men, efter att jag traffat honom, sa.. Och skoterskorna ar jatte gulliga.
Men som sagt, jag kanner som du, coh ska pa ytterligare en konsultation hos Gabriella Sellman i var. (min op kommer ej ske forran april) Innan jag absolut bestammer mig. Men, allt jag kan saga hittils ar att KKAB ar extremt trovardiga i mina ogon.
Ar valdigt intresserad av info om Kosmetisk kirurgi, nagon som opererat sig dar? Vill jatte garna ha personliga erfarenheter!
Avni var valdigt lyhord. Och arlig. Och forklarade for mig, varfor dem inte anvander sig av en typ av implantat. Och hans "karriar". Jag har stort fortoende for honom!
Nar ar din op? Och vem ska operera dig?
Kramar!