Inlägg från: Just-me |Visa alla inlägg
  • Just-me

Bröstförstoring (3)

hoppas alla hittar till den nya tråden nu :)

• Just-me

Kommer ihåg att det var någon eller några som efterlyste en bh som man pumpade upp för fin klyfta.. Jag har hittat en som ska va jätte bra tydligen. Går att beställa på www.nelly.se

Kram på er

• Just-me

Lisa22e

Jag kan kolla hur storlekarna är. känner ägaren.

Kram

• Just-me

Mamma till 3

Ja jag ringde till dom.

Lotta sa att dom hade bara hallon av den gamla typen.. alltså inte dom nya mjuka som jag fick höra talas om här inne.

Har dom sagt nått annat till dig?

Kram

• Just-me

Lisa22e

Såå kollade upp direkt så jag inte glömmer det.
    Dom är normala i storleken. Så det är en normal B.. Jag vet ju inte hur du ser ut eller så.. men du har ju ångerrätt så det är ju bara skicka tillbaka den om den inte passar :)

Lycka till! :) Kram

• Just-me

Lisa22e

Hoppas den passar :)

• Just-me

Mamma till 3

men.. så dom hade det nya mjukare alltså?
    Nu är jag förvirrad!! Fast det vore ju toppen om dom hade det! :)

• Just-me

Emhaha

Gå in på olika klinikers hemsidor, där står det oftast!
    Annars är det bara att ringa dom!

Kram

• Just-me

Jellomoon & Cesimón

Jag känner exakt som ni!!!
    Cesimon, precis som du säger.. vill ha mina fast större.
    Jag skulle vilja göra en op men är som ni livrädd att det ska se onaturligt ut på något sätt.. eller tänk om nått går fel.. skulle aldrig förlåta mig själv efter. :(
    Men tänk att få sina dröm bröst.. innan jag somnar varje kväll tänker jag på hur det vore att vakna efter op och se dom.. hihihi kan inte sluta le när jag tänker på det :)

• Just-me

Jellomoon

mm jag har inte varit på konsultation än.. men känns som om jag borde boka snart :) Vill bara inte ha så lång tid mellan konsultation och op..
    Ska ta med bilder på mina dröm bröst och se va han säger om det sen.. vill också se någon bild från honom där han visar vad jag kan förvänta mig..

Nu dök det upp en fråga i mitt huvud.. jag är jätte rädd för skarvar/kanter efter op.. speciellt upptill.. tydligt tecken på fejk! Är risken mindre eller större om man tar gelehallon? eller flytande silikon? Vad tror ni?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (3)