• Rat

Bröstförstoring (3)

Pendlar mellan koksalt och gelehallon.
    Nån som vet vad som blir bäst om man är väldigt smal med små bröst???
    Är rädd att gelehallon blir väldigt hårt som man hört en del om här.
    Hjälp. Blir tokig av att aldrig ta ett beslut nån gång. Funderar på att boka tid för konsultation i morgon. Carles på Victoriakliniken gör ju bara gelehallon...
    Usch vad svårt det är. har i alla fall bestämt mig för att jag vill göra en operation. Alltid nåt

• Rat

En ystersyster

Jag lutar också åt anatomiska. Just i dag i alla fall. Vill absolut inte ha några stenhårda "bollar" eller kanter som syns.
    Tänker mycket på hur de kommer att KÄNNAS också som färdiga. Tycker man ser ganska dåligt på de flesta bilder hur slutresultatet blir. Det gör ju inte saken lättare och jag känner bara en som opererat brösten. Hon har silikon

• Rat

Algit

Undrar bara, hade inte du ganska mycket bröst innan du opererade dig? även om de var "tomma"? Själv har jag minsta storleken OCH tomma. Tänker att det kanske
    känns hårdare om man inte har nåt från början om du förstår vad jag menar....med gelehallon alltså.

• Rat

Algit
    Skönt att höra!

Viktoria_ och EnYsterSyster:
    Jag reagerade precis som ni när jag var på konsultation på Akademikliniken.
    Efteråt kändes som om jag bestämt mig för att INTE göra det. Blev inte nöjd när jag provade inläggen. Allt kändes för stort, inte som jag (späda lilla varelse!).
    Detta låter ju inte klokt, eller hur?
    Men jag vill verkligen inte ha STORA bröst.
    Men jag vill ha mer än det jag har nu.
    Led inte av att ha små bröst så länge de var fasta. Efter ammningen försvann de.
    Nu har jag tänkt på det här i många år fram och tillbaka och jag vet inte om jag någonsin kommer att känna mig "säker". Tänker också att om jag aldrig gör det kanske jag ångrar mig för det senare.

Ja ni medsystrar. Det är verkligen inte lätt att bestämma sig

• Rat

...och nu har ju det här med "soft touch" blivit ytterligare en valmöjlighet....
    Nån som vet om Victoriakliniken kör med det?
    Tänker MYCKET på det här som ni märker.

• Rat

LYCKA TILL Johanna_dalarna!
    och Sara23!

Ni är modiga ni

• Rat

Oj vad mycket alla skriver. Hänger man inte här stadigt får man massor att läsa.
    Jag får väl snart sluta arbeta också om jag ska hålla mig uppdaterad. Vill inte missa dessa viktiga inlägg.

EnYsterSyster
    Skönt att det finns nån mer än jag som satsar på lite mindre storlek men visst blir man förvirrad av alla råd och tips och vad som gäller. Phu
    Jag väger 50 kg och är 170 lång och som sagt van vid en tunnare kropp.
    Får man fråga vilken läkare du varit i kontakt med? Du kanske har nämnt det, men man läser ju så många inlägg......
    Ja, jag funderar vidare jag

• Rat

EnYsterSyster

Heja dig! Följ ditt hjärta vetja
    Jag vill inte heller sjukskriva mig när det är dags, utan ta sem. i stället.
    Det är också en anledning till att jag skjuter fram det hela lite.
    Jag har inte ett "lätt" jobb, arbetar med ganska vilda barn. Tror jag behöver minst 2 veckor för återhämtning så det får nog bli till våren för min del.

LYCKA TILL! önskar jag dig av hela mitt hjärta

• Rat

EnYsterSyster och ni andra

Det var väl bra! Victoria Silverstedt alltså. Här kommer lite annat skvaller apropå V.S. Har hört av hennes kusin att hon och några tjejer ska starta ett underklädes märke i hennes namn, så det är väl extra viktigt nu kan jag tänka, med bröstens form.
    Ja ja man vet ju inte vad man får för form själv till slut. Kanske inte är så lätt att få det som man vill eller ändrar så ändrar brösten form med tiden. hemska tanke!

• Rat

Åhhhh.... vad jag tänker mycket på det här.
    Funderar på att ta sem. och bli "sjuk" runt jul och få den här operationen överstökad någon gång.
    Kommer att bli tvungen att låna till operationen, kollade Medical Finans, där står inget om vilken ränta som gäller. det vill man ju gärna veta innan man slänger iväg en ansökan.
    Nån som har erfarenhet och kan rekommendera nåt omkring lån?????
    I veckan SKA jag ringa och boka konsultation. Har bestämt mig för det i alla fall. Blir så himla trött på mitt velande.

Kram alla!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)