Inlägg från: Blue Eyes |Visa alla inlägg
  • Blue Eyes

Bröstförstoring (3)

Hej!
    Har bestämt mig för att operera in gelehallon. Kan någon rekommendera en bra klinik i Stockholm? När man läser på hemsidorna så låter ju alla såååååå jätte-bra...suck...många tack på förhand!

• Blue Eyes

Fråga till en Yster Syster. Jag har inte riktigt vart med från början men jag känner precis som du när jag läser ditt inlägg. nu undrar jag bara om du bestämt dig för klinik och bokat konsultation?

• Blue Eyes

Hej Yster Syster!
    Vad spännande !!! Tänkte gå till henne med på konsultation. Har bokat tid för konsultation på Victoriakliniken på tisdag. Vad tror du om det??
    Tacksam för feedback.....!

• Blue Eyes

Rat

Yster Syster
    Tack för dina uppmuntrande ord! Nu känns det mycket bättre!
    Rat
    Kul att du också valt Victoriakliniken. Hoppas det känns bra när vi väl varit där!
    Hoppas inte vänta på operation blir så lång efter det..

• Blue Eyes

Hejsan!
    Jag ska sätta in McGhans gelehallon. Nu vet jag inte om jag ska ta Soft Touch...Är det någon som har synpunkter?? Det enda negativa jag hört med dom är att man inte har lika långa studier på kapselkontraktion. Snälla någon svara omgånde, ska snart operera mig.

• Blue Eyes

Hally

Tack för ditt snabba och klara svar. Kul, jag ska också operera mig där!!Har försökt få Charles att säga vilket som är bäst men han kan inte rekommendera NÅGOT säger han!! Då går jag på din linje och ber honom beställa Soft Touch till mig med !!! Såååå svårt att veta och man vill ju att det ska bli perfekta!!!

• Blue Eyes

Hally

Jag ska operera mig den 14/12. Har valt anatomiska gele hallon 290. Du då??

• Blue Eyes

Hejsan!
    Nu har mina tre första bh lösa veckor gått. Ska alltså skaffa mig en bh med bra stöd utan byglar....Frågan är nu, är det någon som vet vart man hittar en sån?

Undrar också vilken bh som är bäst sen när man börjar sporta, Stay In Place eller?

Många tack på förhand!

• Blue Eyes

Algit

Opererade mina bröst för 4 veckor sedan. Känner ganska ofta att det tar emot tex när jag sträcka mig för att ta något som finns ovanför huvudhöjd. Är jätte-nyfiken på strecthövningarna. Orkar du förklara hur du gör dom..? Tack på förhand!

• Blue Eyes

Algit
    Tack,ska genast sätta igång = ).
    På mig känns det som det ena bröstet sitter lite "tightare", vet inte om det beror på
    att jag var tvungen att lägga in lite större i det bröstet eller för att ärret under är knöligare och ett par stygn känns som lite större knölar....
    Man är ju så livrädd för kapselbildning, det bröstet känns nämligen lite mer spänt hela tiden....

Svar på tråden Bröstförstoring (3)