• Melissa22

svartsjuk på min sambo

Jag är en tjej som älskar mitt liv, jag har allt jag önskar mig och önskat. Men jag har ett stort problem :( jag är nämligen jättesvartsjuk på min sambo, jag borde inte vara det eftersom jag har självförtroende, jag tycker att jag är snygg, jag får många komplimanger av killar och män när jag är ute på stan med nån vännina eller ensam. Jag och min sambo har vart tills. i 3 1/2 år, men vi har bott tillsammans i 1 år, min svartsjuka går ut på om vi kollar på film m.m tills. och det kommer nån snygg tjej med stora bröst, då tror jag att min sambo tycker att hon e snygg, men säger inget till mig, självklart då han vet att jag blir förbannad, jag har själv förstorat mina bröst, c-kupa och jag väger bara 50 kg. Han har aldrig sagt så länge vi varit tills. om att någon annan tjej är snygg eller sexig, utan han säger varje dag till mig att jag e snygg, fin sexig o.s.v MEN varför är jag då svartsjuk?? Min svartsjuka förstör min koncentration nästan varje dag, jag mår inte bra av detta här :( Jag vill tänka som en normal människa gör, jag har inget emot snygga tjejer, utan jag vill sluta tänka på ett dumt sätt så som jag gör, jag har aldrig vart så här med mina ex. Jag vill helst tänka på en fin framtid med min sambo och inte på sånt här trams. Vi har flera ggr bråkat om min svartsjuka, så han vågar inte ens kolla på nån film om det finns nån fin tjéj på filmen, och detta känns inte bra snälla hläp mig nån!

• Svar på tråden svartsjuk på min sambo
  • Melissa22

Tack för att ni har svarat, men jag är inte psykiskt sjukt att jag skall gå till en psykolog, det har hänt en del grejer mellan oss två, det är därför jag blivit så här

Svar på tråden svartsjuk på min sambo