• Janiz

Hur får ni ihop pengarna till bröllopet?

Hej hej!

Vi lägger undan 5000kr i månaden ca vi ska ha samlat i hop 30000kr tills i dec, det e då vi ska betala herrgården.

• Janiz

Vi har tänkt bjuda ungefär 50st och då har vi varit tvungna att gallra jätte mycket. Men vi ska ha barn fritt annars hade det blivit väldigt mycket barn.

• Janiz

Nej men ja ha va det så den där smiley gubben funkade...jag ville ju ha sur gubben i texten..

• Janiz

Ninakaarina

Det va jätte bra tips då känns det ju inte lika mycket...

• Janiz

oj va länge, jag e så ivrig jag vill att dagen ska vara här nu. Min sambo friade till mig när vi firade 6 år och vi ska gifta oss 23 juni 06 ett år efter.

• Janiz

Ja mina ska oxå vara med en sväng men vi ska oxå ha en barn vakt senare vill inte att dom ska se mig och alla andra ap raka.. Musik blir en DJ vi känner.

• Janiz

Ska dina barn vara med i vigseln?? Hur har ni tänkt det? Våran dotter som då e 5½ ska gå brevid sin kusin och sen ska dom dra våran son som då e 1½ i en sån där vagn. Gud vad heter dom vagnarna nu igen..Finns på Astrid lindgrens värld???

• Janiz

åh tjena vissa har det bra, det var alltså inte så jobbigt att spara till det hela..Vi klarar bara 30000 på ett halvår.

• Janiz

Annaonicke va har du för klänning??

• Janiz

Fast vi skulle nog oxå klara så mycket om jag inte va mammaledig..och om jag inte hade ett enormt shopping behov och om ja inte...

• Janiz

Ja det e en skrinda, fasan jag måste nog skriva upp det glömmer bort det hela tiden.

• Janiz

Smart det där med soffan hi hi, jag har precis köpt en åh jag e nöjd det blev en ekeskog + fotölj från IKEA.

• Janiz

Vi ska ha vårat bröllop på en herrgård, kuvertpriset blir 595 för tre rätter, röd matta, krattad gång, välkomst drink å jordgubbar, blommor, tårta, och brudskål.Så otroligt skönt att slippa allt krångel.

Svar på tråden Hur får ni ihop pengarna till bröllopet?