• Johanna85

BT-träff i Örebro??

September06

Ja, det är jättefint där! Längtar så...

Musiken... Under vigsel så kommer vi förmodligen ha en som spelar piano så det löser vi på så sätt. Under middagen så kommer vi ha bakrundsmusik via herrgårdens högtalarsystem tror jag. Under dansen så kommer vi att ha en iPod kopplad till förstärkare och högtalare. Ingen levande musik för oss... Ingen av oss är speciellt "dansiga" av oss.

• Johanna85

Puffar lite... Ingen som vill föja med mig Gerda?

• Johanna85

Dagen närmar sig... Än är det inte försent att följa med!

• Johanna85

BT-träff på Rosalis Deli järntorget kl 11:30 på torsdag!
    Välkomna!

• Johanna85

Hade det jättetrevligt igår med Gerda! En riktigt lång lunch blev det

Hoppas att vi kan träffas igen att det är fler som vill följa med!

Johanna

• Johanna85

Självklart är det inte försent för en träff! Jag gifter mig den 11/2... Skulle gärna hinna med en träff innan dess (eller två) Träffas gärna efter det också, kommer nog jaga alla med mina bilder och berättelser *ler*

Förslag på dag i januari någon??

Jag kan alla dagar nästa vecka utom onsdag.

• Johanna85

Jag skulle gärna hinna med en träff i januari (träffar ju dig Gerda på tisdag *glad*) Men skulle gärna ha en till träff med några fler i januari! Ingen som kan/vill då?

September06, jag är på bröllopsresa den 16/2! Kanske kan träffas veckan efter istället om du inte kan innan?

• Johanna85

Jag blev hippad idag!!!!! *överlycklig*

• Johanna85

Jag kan också nästa vecka! Dock inte den 11/1

Jag ger ett förslag på dag och tid så får vi se om några hänger på...

Tisdag eftermiddag? Klockan 14:30-15:00 någon gång? (Hinner vi fixa slöja då först Gerda??)

Torsdag eftermiddag? Klockan 13:30?

Hoppas att någon kan nån av dagarna...

• Johanna85

Är det någon som kan i morgon då? Jag ska på provuppsättning klockan 13:45 och någon timme framåt. Men i övrigt så kan jag hela dagen.

Svar på tråden BT-träff i Örebro??