nu e jag gift, o är besviken!(långt och deprimerande)
Men lilla gumman! Inte gör det väl nåt att de åt upp huvet på sköldpaddan! Tänk på det som nåt roligt isället. Bli inte arg nu men ärligt..vad ska du med ett par mossiga sköldpaddor till om 10 år
Men jag var också nära gråten när jag insåg att min brudbukett var borta... men sen hittade vi den dagen därpå o har nu torkat den o.. alltså den ser helt värdelös ut. Det är roligare att titta på bilderna på hur otroligt vacker den var! Men om jag inte hittat den hade jag ju, som du, "sörjt" den idag!
O det där med tal osv.. alltså gästerna kan ju tyvärr inte alltid veta hur gärna man vill ha tal om man kanske inte hintat om det. O vissa personer har ju inte fantasin att fatta att det är otroligt uppskattat (typ jag, nnan jag gifte mig) Vi skrev faktiskt i vår inbjudan att vi hemskt gärna ville ha spex och sånt och så blev det också. Detta gjorde vi pga av att vi varit på andra ganska "torra" bröllop (men på de bröllopen gjorde vi ju inget bus för då hade vi inte gift oss och inte fattat hur gärna man vill ha sånt) men hädanefter ska jag verkligen ställa upp med sånt! Synd bara att du tänkte så mycket på det den kvällen o att det kändes ledsamt då (även om du ju säkert kommer över det.) Kram, kram, kram och lova mig att du i alla fall glömmer bort de där sköldpaddorna!