• mulan

Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)

Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...

/mulan

• Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)
  • mulan

Skorna är köpte på Nilson, tidig höst sen sommar någon gång. Visst är de fina! Och även dansvänliga

/mulan

• mulan

Vi gifte oss i Lidköpings gamla rådhus, Västergötland, det är den röda byggnaden på en av de första bilderna. Festen hade vi i en gammal smedja på Kinnekulle. Och vi hade tur med vädret, men det var rätt kallt Vi har hur mycket bilder som helst och jag har bara valt ut ett par stycken. Tack för allt beröm!

/mulan

• mulan

Passar på och tackar för alla tips och råd man fått här på BT!

mhv /mulan

• mulan

Visst är det Lidköping Vi ville ha stadsbilder där man ser var vi är. Vi vigdes i rådhuset. Klänningen är köpt i Linköping, märket danskt, Party Line tror jag det heter.

mvh mulan

• mulan

Tack igen för alla fina kommentarer

/mulan

• mulan

Nu finns det lite fler bilder såsom tårta och ringar.

mvh mulan

• mulan

Får man skriva var tex bukett och tårta kommer ifrån eller är det reklam?

/mulan

• mulan

Jag betalade 1200 för uppsättningen och 300 för "lån" av löshår som jag sedan fick lämna tillbaka och få pengarna tillbaka eller behålla om jag ville. Hade två tjejkompisar med som gjorde lite enklare uppsättningar och de betalade 395 tror jag. Bra pris för flera timmars jobb!

mvh mulan

• mulan

Nej, tyvärr, vi gifte oss i Lidköping

• mulan

Väntande, vi gifte oss den 15 oktober. Visst vi hade tur med vädret men jag hade gjort en helt oventenskaplig undersökning genom att kolla på bilder vi tagit under 2003 och 2004 runt mitten av oktober. Det var kanonväder på alla, blå himmel och fina löv. Så, på den vägen var det

/mulan

• mulan

För övrig valde vi delvis hösten också för att inte bli besvikan på vädret ifall det regnade som man kanske skulle bli mitt i sommaren...Vädret var inte det viktiga

• mulan

Tack Magga! Du har ingen bild på er? (nyfiken i en strut)

/mulan

• mulan

Väntande, klänningen är köpt i Linköping på Bröllopshuset. Den första och enda jag provade

/mulan

• mulan

Februaribrud, har inte varit inne här på lääänge och därför inte sett din fråga, hoppas du ser det här nu!

Klar du får fråga! Jag använder aldrig vitt och hade väldigt svårt att se mig själv i det. Min garderob är åt det brun/göna hållet och det är en färg jag känner mig bekväm i och som passar mig. Tycker man ska välja det man känner sig snygg i. Min man spelade det inte någon som helst roll, att se ut som en brud hänger inte på färgen!

Alla tyckte klänningen var så mycket jag och det var den, en uppdaterad, snyggare mulan

Däremot var det lite krångligt att hitta just den färg jag föreställde mig men helt plötsligt hängde den bara där...Nice!

mvh mulan

• mulan

Vallbyankan:Tack, jag rodnar... Vad gullig du är!

mulan

• mulan

Jag är glad för bilderna, det är verkligen det enda man har kvar...Lyllos er som har allt famför er!

mulan

• mulan

Jag ser inte klänningen som ett medvetet val för att sticka av utan för att jag ville ha det så

Men tack för komplimangen Carlsoons pling, kul att se era fina bilder!

mulan

Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)