• Alexa44

sexfrågor

Dags för en enkät!

1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen?

2. Och hur ofta har ni sex nu?

3. Har du/ni använt någon sorts leksak?

4. Favoritställning?

5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet?

6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?

Hoppas nån vill svara. Vore kul.

• Svar på tråden sexfrågor
  • Trancequeen

1. Det var väl lite olika beroende på vardagen osv. men säg 2 ggr/dag

2. Det är ju fortfarande så att vardagslivet kan komma emellan kärlekslivet ibland, men ajg skulle nog säga minst lika ofta, eller till och med oftare

3. Ja, jag brukade använda en dildo ett tag, men den har jag slutat använda, och kastat iväg då jag blev lite småsur *ler* Sexet är lika bra/bättre utan *ler*

4. Doggystyle

5. Vi har provat, och vi gör det inte regelbundet, men det händer att min sambo överaskar mig där också :)

6. Jag brukar jobba mycket med själva stämningen. Att ge min sambo en massage, sätta på lite ljuv musik, tänka många ljus och liknande. Mat är en annan viktig faktor till bra stämning.

• Liten Filur

1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen? - Någon-några gånger i veckan

2. Och hur ofta har ni sex nu? - Varje dag

- Aldrig, vi har det så fantastiskt ändå

4. Favoritställning? - Missionären

5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet? - Typ 1-2 gånger i veckan

6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?
    - Vi behöver ingen variation. Vi är riktiga sexgalningar! Det skulle i så fall vara att "hotta upp" varandra på offentliga platser och sen kasta oss i säng så fort vi kommer hem.

• Alexa44

Kanske ska svara själv...

1. Vi är väl i början och det blir ett par ggr varje gång vi ses, så ofta vi hinner

Fråga 2 kan jag inte svara på än...

3. Provat lite olika

4. Doggy absolut, tycker båda

5.Provat, gör det ibland

6. Snygga underkläder, gärna lite p*rriga och stay-ups som kan sitta på "under tiden" osv. Säga kärleksfulla ord och komma in i en bra stämning förstås.

• SadPsychoBitch

Svar: Eftersom vi bodde 30 mil ifrån varandra så hade vi sex när vi träffades, varannan månad och då var det flera gånger på en helg!

Svar: 2-3 gånger per månad

Svar: Dildo

4. Favoritställning?
    Svar: Bakifrån

Svar: Nej det har vi inte provat och ska inte göra heller!

Svar: Köpt nya underkläder, oljor och gjort mig fin "där nere".

• Bootanna

Svar: Ett par gånger varje gång vi sågs, vi träffades ca 4-5 gånger/vecka

Svar: 3-4 gåger/vecka

Svar: Vi har en dildo, som vi har haft med några gånger

4. Favoritställning?
    Svar: Olika, från gång till gång. Men en variant av missionären funkar alltid

Svar: Vi har testat det och brukar göra det ibland

Svar: köpa nya sexiga underkläder m.m..

• Kickit

- 3 grr per dag var inte ovanligt.

- Nu har vi mer saker att göra på dagarna så det går i perioder, men ibland har vi sex 2 grr per dag i en hel vecka, för att sedan inte hinna veckan därpå och ha ett litet maraton helgen efter. Det är viktigt att det inte går på rutin tycker jag :)

- Japp, vår lilla Dolfinger sviker oss aldrig utan gör det extra skönt samt ger mig orgasm under samlaget utan att jag ska behöva låsa upp en av mina händer. Perfekt, rekommenderas! :)

4. Favoritställning?
    - Åhå... missionären, men då han kan komma lite underifrån. Han nästan sitter upp. Den kanske kallas något annat? Han gör den bra i vilket fall :)

- Behövs inte, jag har redan ett fullt fungerande hål, skulle få äckelkänslor om vi provade och min kille vill inte heller, han vill älska med mig på det naturliga viset.

- Fina underkläder höll jag på med ett tag, men det är lite tröttsamt. Däremot tar vi nakenbilder på varandra och skickar över mailen, hihi :) jättekul. Så slipper killen hålla på med porr också, han kan få mig istället. Dessutom överraskar vi varandra genom att ha sex på nya ställen. Ibland har det dykt upp lite överraskningar i form av sexleksaker, som handbojor, masageolja, Kamasutraspel.

• Trancequeen

Svar till Kickit:

Du säger att du får en "äckelkänsla" av analsex, men har heller inte testat? Hur går det ihop? Visst är det skönast på det naturliga visewt, "but don't knock it 'til you try it" :D

• Blivande fru Olsen (17/6-06)

4-5 gånger om dagen. Vi kunde stanna halva dagen i sängen och bara ha sex.

En gång om dagen, ibland två.

Nej.

4. Favoritställning?
    Missionären, och variationer på densamma. Bakifrån.

Ja, och ja. :D

Fina underkläder, kel och smek, nya ställningar, variation på favoritställningar, film, böcker...

• Ellte

Trancequeen: Det är väl många saker man väljer bort utan att prova först ;)

• Liten Filur

Analsex har nog ett ganska dåligt rykte i största allmänhet. Oförtjänt dåligt rykte enligt mig... Jag kan bara rekommendera, våga testa! Sen behöver ju inte analsex vara just "snopp ända in i rumpan". Det kan vara otroligt skönt både för kvinnan och mannen att bara ibland känna ett "litet tryck därbak". Inget är äckligt så länge det sker med kärlek och på bådas villkor.

Svar på tråden sexfrågor