1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen?
- 3 grr per dag var inte ovanligt.
2. Och hur ofta har ni sex nu?
- Nu har vi mer saker att göra på dagarna så det går i perioder, men ibland har vi sex 2 grr per dag i en hel vecka, för att sedan inte hinna veckan därpå och ha ett litet maraton helgen efter. Det är viktigt att det inte går på rutin tycker jag :)
3. Har du/ni använt någon sorts leksak?
- Japp, vår lilla Dolfinger sviker oss aldrig utan gör det extra skönt samt ger mig orgasm under samlaget utan att jag ska behöva låsa upp en av mina händer. Perfekt, rekommenderas! :)
4. Favoritställning?
- Åhå... missionären, men då han kan komma lite underifrån. Han nästan sitter upp. Den kanske kallas något annat? Han gör den bra i vilket fall :)
5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet?
- Behövs inte, jag har redan ett fullt fungerande hål, skulle få äckelkänslor om vi provade och min kille vill inte heller, han vill älska med mig på det naturliga viset.
6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?
- Fina underkläder höll jag på med ett tag, men det är lite tröttsamt. Däremot tar vi nakenbilder på varandra och skickar över mailen, hihi :) jättekul. Så slipper killen hålla på med porr också, han kan få mig istället. Dessutom överraskar vi varandra genom att ha sex på nya ställen. Ibland har det dykt upp lite överraskningar i form av sexleksaker, som handbojor, masageolja, Kamasutraspel.