• Alexa44

sexfrågor

Dags för en enkät!

1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen?

2. Och hur ofta har ni sex nu?

3. Har du/ni använt någon sorts leksak?

4. Favoritställning?

5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet?

6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?

Hoppas nån vill svara. Vore kul.

• Svar på tråden sexfrågor
  • Malin22

Har man som tjej lust att få upp exkrement i underlivet? inte jag iaf men det är ju precis samma sak som analsex fast tvärtom... och eftersom ändtarmen är konstruerad för att "trycka ut" och inte släppa in (till skillnad från slidan som är gjord för båda) måste jag nog säga att analsex har gjort sig förtjänt av sitt dåliga rykte och att man visst kan tycka illa om det utan att ha provat.

• Blivande fru Olsen (17/6-06)

Malin22:

Man ska inte ha vaginalt sex efter att man haft analsex, om man inte byter kondom/gör det ena med kondom och det andra utan/tvättar penis emellan. Kolibakterierna kan ge upphov till infektioner i underlivet. Dock är det långt ifrån alltid som han får exkrementer med sig ut. ;) Man bör ha gått på toa iaf. samma dag.

• Malin22

Blivande fru Olsen
    Vad jag menade var mer att tanken på vad "hålet" egentligen är till för inte känns sådär jätteupphetsande. Bara för att det finns ett hål där måste man väl inte stoppa in nått i det? Ingen skulle väl få för sig att ha "öronsex" eller "näsborrsex"?

• Cesimón

Malin22

"Ingen skulle väl få för sig att ha "öronsex" eller "näsborrsex"?"

- Var inte sa saker pa det *flinar*

• Alexa44

Jag förstod väl att det skulle bli nån sorts debattt när jag nu hade med den frågan...
    Någon mer som vill svara på enkäten?

• Blivande fru Olsen (17/6-06)

Malin22:

Nej, man måste inte, men det är ändå kul ibland. :D Tycker jag då, alla har ju tack och lov en fri vilja. :)

Jag har haft näsborrsex. Eller, rättare sagt, mitt ex försökte stoppa in k*ken i min näsa. Mest på kul.

Dessutom har jag fått sperma i ögat. Vet inte vad det klassificeras som, kanske "eyeshot"? ;) Ögonsex kanske? ;)

• *camilla*

1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen?
    Ett par ggr om dagen

2. Och hur ofta har ni sex nu?
    Vanligtvis varannan dag. Nu försöker vi få barn så det blir lite oftare, särskilt runt ÄL...

3. Har du/ni använt någon sorts leksak?
    Ja

4. Favoritställning?
    Missionären, bakifrån...ALLA!!

5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet?
    Ja. Nej.

6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?
    Har sex vid oväntade stunder på oväntade platser... Exprimentera! Våga testa nya saker!

• Liten Filur

Blivande fru Olsen (17/6-06)

*Haha* Så himla bra!!

• Liten Filur

Malin22

"Bara för att det finns ett hål där måste man väl inte stoppa in nått i det?"

Precis, man stoppar inte in nåt bara för att det finns ett hål. Man stoppar in nåt för att det är skönt.

• Alexa44

Ett litet tillägg till fråga 6:
    Vad menar era pojkvänner/män med "sexiga underkläder", alltså vad föredrar de? Det känns som att det är rätt vanligt att killar föredrar t.ex. enkla, vita underkläder - eller gillar era karlar rött, svart och guld och korsetter och stayps och så? *nyfiken*

Svar på tråden sexfrågor