Inlägg från: Blivande fru Olsen (17/6-06) |Visa alla inlägg
  • Blivande fru Olsen (17/6-06)

sexfrågor

1. Hur ofta hade du och din pojkvän/man sex i början av relationen?
    4-5 gånger om dagen. Vi kunde stanna halva dagen i sängen och bara ha sex.

2. Och hur ofta har ni sex nu?
    En gång om dagen, ibland två.

3. Har du/ni använt någon sorts leksak?
    Nej.

4. Favoritställning?
    Missionären, och variationer på densamma. Bakifrån.

5. Har ni provat anal6? Gör ni det regelbundet?
    Ja, och ja. :D

6. Vad gör ni annars för att variera er och överraska varann - fina underkläder etc?
    Fina underkläder, kel och smek, nya ställningar, variation på favoritställningar, film, böcker...

Malin22:

Man ska inte ha vaginalt sex efter att man haft analsex, om man inte byter kondom/gör det ena med kondom och det andra utan/tvättar penis emellan. Kolibakterierna kan ge upphov till infektioner i underlivet. Dock är det långt ifrån alltid som han får exkrementer med sig ut. ;) Man bör ha gått på toa iaf. samma dag.

Malin22:

Nej, man måste inte, men det är ändå kul ibland. :D Tycker jag då, alla har ju tack och lov en fri vilja. :)

Jag har haft näsborrsex. Eller, rättare sagt, mitt ex försökte stoppa in k*ken i min näsa. Mest på kul.

Dessutom har jag fått sperma i ögat. Vet inte vad det klassificeras som, kanske "eyeshot"? ;) Ögonsex kanske? ;)

Alex44:

Jag har en del i satin, spets, och andra fina material. Det mesta är svart, har en vit stringtrosa, och sedan en del i olika lila toner. Sambon vill jättegärna att jag ska ha bustier/korsett, och strumpor + hållare, men några sådana plagg har jag inte än. Han tyckte vitt var tråkigt, tills han såg en reklamplanch med en tjej i vitt raffset, då ändrade han åsikt. ;) Rött tycker han är sexigt...

Svar på tråden sexfrågor