• R8!

Vår dag! (med länk till bilder)

Nu är jag en gift kvinna!

Bröllopsdagen var förtrollad. Började hos frisören, som gav mig en underbar frisyr och en suverän make-up. Tyvärr sabbade jag håret under utomhus-fotograferingen, men det var det värt! Frisören bjöd även på champagne, och även min blivande make fick ett glas när han kom. Som tur var, tog bara en liten sipp, för på väg till fotograferingen stoppade polisen oss och min blivande make fick blåsa! Vi hade hyrt en Porsche Cayenne hela veckan, och min blivande make valde att själv skjutsa runt oss under dagen.

Vår fotograf var helt suverän! Hon fick oss att må bra och vi hade det jättemysigt. Bilder togs utomhus och inne på ett hotell i närheten. Efter två timmar fotograferande, drog vi hem och fixade till oss lite, och så åt vi Chickybits, det räddade min annars rätt matfrånvarande dag.

I kyrkan gick allt galant. Våra fyra små näbbar var bedårande i sina rosa klänningar, så även våra två tärnor. Min blivande makes bestman var stilig! Vi klarade av våra löften, min blivande makes ord fick mig nästan att gråta. Allt var så vackert och vår underbara präst höll ett riktigt personligt tal till oss.

Festen var fantastisk. Vår toastmaster och madame hade ett festligt tema på flygresa och vi fick skratta en hel del. Maten var god, glasen fylldes i en rasande fart och talen var både fina och roliga. Valsen gick åt skogen, men fick alla att skratta och när vi övergick till att istället dansa tryckare, möttes vi av jubel! Det blev så sött ändå och jag är glad att vi valde "Annies song" att dansa till.

Sen drog vi till vårt hotell och pustade utmattade ut. Frukosten på rummet var förbaskat god, och äntligen var jag hungrig igen.

Imorgon drar vi till Aruba i tio nätter. Tjoho! Jag är gift! Jag är fru och jag har en alldeles underbar make!!!

Här finns våra bilder från fotograferingen: www.fotojen.net.
    Man klickar på Jenny Anderssons bilder, sedan bröllop, och därefter utomhusbilder. Vi är Viktoria och Per!

• Svar på tråden Vår dag! (med länk till bilder)
  • R8!

Tack igen, fast det är Jenny som ska tackas. Hon kan trolla!

Klänningen är en Forever Yours, och det var verkligen min stil. Jag passar inte alls i andra klänningar, och absolut inte i axelbandslöst!

Hör med Jenny om kostnaden, hon är jätteduktig på att svara snabbt och utförligt. Vi betalade någonstans ovanför femtusen, med bla tackkort och 20 bilder i ett album, i det ingick att hon kom till oss på Särö och vi höll på i två timmar.

Det var lite kallt, men det var ändå helt okej. Jag värmde mig emellanåt och Per värmde mig också. Bilderna var helt klart värt kylan!

Svar på tråden Vår dag! (med länk till bilder)