Vi har bestämt oss
Hej hej! Vad roligt, vi ska gifta oss en vecka innan er, alltså den 7:e.
Bokade om kyrkan idag så nu är jag jättenöjd. Kollar på catering och lokaler för fullt, så spännande att planera sitt bröllop! :)
Hej hej! Vad roligt, vi ska gifta oss en vecka innan er, alltså den 7:e.
Bokade om kyrkan idag så nu är jag jättenöjd. Kollar på catering och lokaler för fullt, så spännande att planera sitt bröllop! :)
Vi har redan bokat kyrkan, men anledningen till det är att vi valde Frösö kyrka som är en av sveriges populäraste att gifta sig i! Vi ville verkligen ha just den 7 juli och klockan 15.00 så därför tyckte vi det var lika bra att boka med en gång!
Dessutom är vi väldigt ivriga båda två, det känns ju lite mer på riktigt när man fått in en bokning! :)
Vart har ni tänkt gifta er?
Du får gärna säga din åsikt om de menyer vi blivit erbjudna från cateringen?
www.foodcatering.se/pages/index.asp&IntpageID=19
Jag tycker det vore kul att ha nr 3 eftersom den är jämtländsk och vi gifter oss där. Vad tror du?
:) Har ni tänkt catera eller laga maten själva? Vi funderar mellan de båda alternativen, kollar upp catering ut i fall att...
Nej, vi bor just nu i Umeå men min blivande kommer från jämtland från början och flyttade hit för att plugga och det var här vi träffades! Jag är från Västerbotten ursprungligen.
:D Våra mammor har mer eller mindre erbjudit sig isåfall och de är jätteduktiga i köket men det känns dumt att de ska stå och laga mat dagen innan bröllopet och inte hinna vara med på det andra!
Klänningar, självklart har jag det! Du kan se några bilder på mina favoriter på groups.msn.com/sanasol/pictures
Just nu är favoriterna Sincerity 3070 och Dalia från St Patrick. Har du kollat något?
Försvann du??
??? dina klänningar?
alltså är det där på din dator eller? det är väl inte en internetadress?? eller vad?
ja, gärna. sanasol@passagen.se
Jag kommer att ha fyllt 22 när vi gifter oss! Du var 18 eller hur var det?
Skitfin klänning, vad kostar den?
Vi har varit tillsammans ett år ungefär! Han frågade utan ring så ännu är fingret tomt, men vi har beställt dem och de kommer nog i veckan så han ska planera någon mysig förlovning med ringarna! :)
Vad har ni för ringar?
Min blivande ska ha en slät ring, svagt kupad 7mm bred. Vi fick lov att specialbeställa den eftersom den bredden inte fanns i den modell han ville ha.
Min förlovningsring är en plan ring, 5mm bred med 6 st diamanter, totalt 0.18ct, sen kommer jag att ha en 2,5 mm ring med diamanter runt halva ringen, totalt 0.28ct eller 0.36ct har inte bestämt mig ännu!
Du kan se bild på hur det ungefär kommer se ut på groups.msn.com/sanasol/pictures
fast våra ringar är i rött guld, allihopa!
Ja, det är klart eftersom jag varit med och belatlt dem. Eller jag har betalt hans och han min. Förlovningsringen kostar 3995 på gildgruvan.se egentligen ca 5400kr. Vigselringen kostar väl ca 5000 eller mer skulle jag tro.
Vi har sparat och det kommer vara värt varje öre även om vi betalat fullpris hade vi valt just de ringarna för att vi verkligen vill trivas i dem! Vi ska ha dem resten av vårt liv och det är ju också det enda man har kvar förutom minnen och foton efter bröllopet! :)
Jo, jag kommer att ha stenar i båda ringarna! Tycker att det är så fint, och värt varje krona när man ska ha dem resten av livet!!
Eftersom jag inte fått ringarna ännu så har jag inga bilder på just dem, men du kan se på groups.msn.com/sanasol/pictures
under smycken så är det de första i kombination, jag kommer dock ha i rött guld båda två och större stenar i den smala ringen som blir min vigselring.
Nej, har du någon länk till dem?
:) Fint, väldigt klassiska ringar!
Jo, det går bra! Vi har bokat kyrkan och fått en bekräftelse på det. Kikar lokal och sånt där för fullt för vi vill gärna få det klart! Skriv om planering i 2007-tråden!