• linas

våran fest var hur kul som helst

Efter ett hemligt bröllop på Landvetter i sept. Hade vi igår vår fest. Vi hyrde en restaurang med mat och allt. Perfekt! Har inte behövt tänka alls på det, bara att välja. Var bara där och dukade som vi ville ha det på fm. Min syster styrde upp festen otroligt bra. Och hon fick även hjälp från våra kusiner och ett par vänner att arrangera Karaoke!!!!! och ALLA var verkligen med. Fast de flesta inte kunde tänka sej att sjunga var det många som tillslut ville sjunga solo. Otroligt roligt. Vi hade skoj ända tills vi la ihop ögonen i natt.. STORT TACK till ALLA kommer det bli.
    Sen fick jag mej en liten funderare på ett par kompisar.. De var med och åt sen var de ute å gick och pratade eller satt avsides och pratade. Ver att de inte träffats på ett tag och att den ena tjejen behöver prata av sej. Men det kändes lite o artigt eller är det bara löjligt av mej kanske? Jag hade gör kul i alla fall. Men saknade dem vid festen...:-/

• Svar på tråden våran fest var hur kul som helst
  • Chilianna

Jo lite oartigt och oengagerat- det var ju er fest! Men vad kul att den på det stora hela var så lyckad!

Svar på tråden våran fest var hur kul som helst