Åldersskillnader
Jag tycker det är helt ok att två vuxna väljer att vara tillsammans trots stora ålderskillnader. Dock kan jag ibland bli en aning fundersam och undra vad en vuxen man vill med en tjej som går i grundskolan eller precis gått ut.
Jag tycker det är helt ok att två vuxna väljer att vara tillsammans trots stora ålderskillnader. Dock kan jag ibland bli en aning fundersam och undra vad en vuxen man vill med en tjej som går i grundskolan eller precis gått ut.
Trancequeen, jag tror nog att många reagerar för att du inte var myndig när ni blev tillsammans. Det är iaf vad jag skulle ha reagerat på
Som jag sa, är man vuxen så är ju ålderskillnad inget problem tycker jag.
Trancequeen, du ställde en fråga och jag gav ett ärligt svar. Ja jag skulle definitvt reagera om min dotter som var 15 blev tillsammans med en man som var mycket mycket äldre. Rent generellt!! Säger ingenting om dig och din mans förhållande för jag känner dig inte.
Trancequeen, uppenbart verkar du inte ha en aning om vem jag är heller eftersom jag inte är särskilt mycket äldre än du
Jag är 1år äldre än dig.
Jag kan rent generellt förstå att en 15årig tjej vill ha en äldre kille men det jag har lite svårare att förstå är att en kille som närmar sig 30 vill ha en tjej som inte är myndig. Skulle det handla om en lärare eller en tränare skulle det till och med vara olagligt. Sedan är självklart kärleken blind och alla är olika men om jag bara ser på siffrorna.
Det jag menar är att jag förstår om folk regerar på er ålder då ni träffades men att det inte betyder att de har rätt.
Sedan frågan om homosexualitet är naturligt så är svaret JA! Homosexualitet förekommer bland väldigt många olika arter i vår natur så det är ju inte onaturligt
Sadpsyko, kanske dags att inse att det har inte mycket att göra med ålderskillnaden utan snarare hur gammal du var när ni träffades.