• micropop

    BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.3

    Hej Sunshine! Kul att vara efterlängtad :)
    Jag skulle verkligen behöva en BT-träff - jag jobbar mest och har inte så mycket tid och inspiration att planera bröllop just nu. Så en idéinjektion och peppningsträff vore toppen! Jag kan ses efter kl 17 någon vardag, helst inte nästa vecka men gärna veckan efter det.

    Jag kikar in ibland och läser hur det går för er andra. Tänk att det äntligen är "vårt" år! Jag tycker det är lite läskigt att det är så nära tills anna lokatt gifter sig, men sååååå kul att det är dags för en av oss. FINALLY!!! :D :D

  • micropop

    Vecka 3 verkar bra. Jag föreslår så här:

    BT-TRÄFF tisdag 24 jan kl. 17.30 och framåt...
    PLATS: George's Coffeehouse, Odenplan

    1. micropop

    Skriv upp er!

  • micropop

    Och eftersom jag tydligen inte vet hur man räknar veckor så blev det fel... (Det är söndag morgon, jag skyller på det!) Jag menade så klart tisdag 17 jan. :)

    Alltså:

    BT-TRÄFF tisdag 17 jan kl. 17.30 och framåt
    PLATS: George's Coffeehouse, Odenplan

    1. micropop

    Skriv upp er!

  • micropop

    Hej flickor!

    Jag har åkt på en riktig dunderförkylning, och kommer inte orka fika i morgon. Såååå trist! :( Men jag hoppas att ni kan tänka er en ny träff snart igen, det vore kul att ses och höra hur det går för alla. Ha så trevligt ändå! :)

    BT-TRÄFF tisdag 17 jan kl. 17.30 och framåt
    PLATS: George's Coffeehouse, Odenplan

    1. Sweety
    2/ Sunshine Girl
    3. Gable
    4. Lilla-Angelina
    5. Lilltrolle (kommer förmodligen senare, beroende på när sambon kommer hem)

  • micropop

    Mitt hjärta är hemma:
    Klart att du får komma också! Vi har varit hemskt dåliga på att träffas den senaste tiden, men jag tycker det är dags att dra ihop en ny träff. Vi pratar helt enkelt bröllop tills vi har ont i öronen! Såg i en annan tråd att du ska gifta dig borgerligt i sthml. Samma här, skulle vara kul att höra lite mer om era planer!

    Jag föreslår:

    BT-TRÄFF
    Tisdag 31 januari kl. 17.15 och framåt.
    PLATS: Coffeehouse by George, Odenplan

    1. micropop

  • micropop

    För min del passar det nog bara tisdag nästa vecka. Vi kan väl se om vi blir några stycken, annars får vi väl skjuta upp det. Det verkar helt omöjligt att hitta en dag som passar alla! :)
    Skriver upp sus, eftersom hon också kunde på tisdag.

    BT-TRÄFF
    Tisdag 31 januari kl. 17.15 och framåt.
    PLATS: Coffeehouse by George, Odenplan

    1. micropop
    2. _sus_

  • micropop

    Så kul att vi verkar bli några stycken. Och den här gången ska jag hålla mig frisk! :)
    Ska se om jag lyckades övertala coolcat att följa med också, träffade henne i går.

  • micropop

    Sweety:
    Jag ska göra mitt bästa! Hon skulle kolla hur det såg ut i almanackan först. Ska bli kul att träffa dig också, det var verkligen längesen jag lyckades hänga med på en bt-träff. :)

    Mitt hjärta...
    Tack, eller nåt! Ditt nick är också fint, fast väldigt långt. Hoppas du kommer på tisdag, så ska du se hur supercoola vi är i verkligheten också :D :D
    Vore jättekul att träffa någon mer som planerar borgerligt så vi kan ge varandra lite bra tips!

  • micropop

    Hej på er!
    Tack för senast, mkt trevligt så klart! Receptet på tårtan hittar ni här: members.chello.se/karlaplan/brollop/0561_001.pdf
    Man måste skriva ut för att kunna läsa, eftersom första sidan är upp-och-ner. (Min mamma har scannat... ;))
    Glöm inte hälsa lokatten nästa helg!!!

  • micropop

    Åh, semmeldagen - undrar vad man ska äta då??? :D Måste kolla på jobbet hur det ser ut nästa vecka, men jag hoppas jag hinner komma!

  • micropop

    _sus_:
    Bra förslag! Jag tänkte samma sak, men kom inte på något alternativ. Skriver in dig och mig på listan! :)

    Friedchen:
    Kul med tillskott i gruppen. Ska bli kul att höra om era planer! Välkommen! :)

    Alltså:
    Tisdagen den 28/2 kl 18
    Cream coffeshop på Karlbergsvägen 23

    1. Lilltrolle
    2. Friedchen
    3. _sus_
    4. micropop

  • micropop

    Förlåt, jag är en klant! Jag hade ju andra planer på tisdag... :( Typiskt. Om ni andra kan på torsdag istället så kan vi kanske byta dag, annars får jag helt enkelt komma nästa gång. Dumma jag...

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.3