Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej, hej!
Tack Amy1.
Varför stängs trådarna? Får de bara vara igång en viss tid eller?
Hej, hej!
Tack Amy1.
Varför stängs trådarna? Får de bara vara igång en viss tid eller?
Vi gifter oss den 5 augusti i Västra Vrams kyrka, Tollarp. Klart än så länge:
Klänning
Hans kläder
Barnens kläder
Kyrka bokad
Lokal bokad
Maten "bokad"
Smycken
Tärna
Brudbukett
Vilka som ska bjudas
Temat
Nä, nu kommer jag inte på mer. En liten bit på väg men hu, så mycket kvar....
Gumsigos
Vi har bokat medborgarhuset i Tollarp, tyckte det blev nimmast så. Inte så farligt dyrt faktiskt, om man tar maten därifrån så ingår lokalhyra, disk, städ, servering, dukning mm. Maten kostar 125:-/kuvert. Hon kan även fixa tårtan med om man vill det. Tyckte det lät helt ok prismässigt! =-D
...tror jag ska kunna fixa att komma till promenaden med men står nog över middagen för i mitt viktminskningsprogram får jag inte börja äta än. Har gått ner 14 kg sen den 30 september. Är så glad!
Gumsigos
Ja det var mycket pengar.... men å andra sidan så gifter man sig bara en gång! Visst kan jag ta med mig min "mat" har blivit en vana nu
Usch, det där med träning är ju mitt stora dilemma. Är inte alls speciellt förtjust i det. Skulle iofs behövas så man slipper allt dallret
Gumsigos
Har du barn som går i Tollarps skola eller? Min stora flicka går i tvåan på Tollarps skola.
F-2D! Emmie heter hon. Frågade precis henne vem Alexander var på klasskortet. Där ser man.....
Det var väl skönt att han gör framsteg. Lite humör måste de ju ha annars kan det bli fel på det hållet......
Vad kul! Vad ska du då jobba med? Själv jobbar jag i hemtjänsten här i Tollarp. Älskar mitt arbete.