Amy1
Nykvarn ligger ca fyra mil utanför Stockholm (nära Södertälje). Uppvuxen på landet där, så det blir i den gamla "familjekyrkan" som det blir av i sommar. Hit ner kom jag då killen fick erbjudande om ett jobb på Scania i Sibbhult som vi inte ville tacka nej till. Toppen för honom, men tyvärr lite trist för mig.. lämnade ett jobb jag gillade och en massa vänner där uppe. Jobbar nu med, men inte med det jag pluggatt ill direkt. Har inte riktigt kommit igång här ännu, men det kommer väl. :) Det ordnar sig alltid!!
Min-Ah
Man tackar för välkomnandet. :) Verkar vara lite brudar i den här trakten, och jag föstår att det är lätt att hänga kvar även efter man sagt ja, men det gör ju inget!
Lät väldigt praktiskt det där med tygaffären, själv har jag tummen mitt i handen när det gäller att sy, men min mamma ä kanonduktig och har sytt många klänningar tilll mig under årens lopp (väldigt praktiskt!) men vi kom fram till att jag nog inte ska utsätta henne för det den här gången, dels för att jag nu bor här nere och det kan bli lite knivigt med provningar, men oxå för att jag har en tendens att vara lite petig vad det gäller detaljer, kanske inte så bra att bli osams med sin moder om en sån sak innan bröllopet.. så hon klarar sig denna gång. :)